GTAdedan Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 hey, ik had gehoord van een mod die richard's real miami mod. ik zou hem graag willen maar ik kan hem nergens vinden ik heb heel veel gezocht maar zonder succes. weet iemand het te vinden? a.u.b. plaats een link bedankt Reageren
Goliat Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Er is ooit een idee geweest voor de mod GTA: Miami, maar 't is volgens mij nooit van een release gekomen. Meer info is wel te vinden op deze pagina op GTAForums.com: >Klik< Zoeken door de grote GTAModding-sites levert ook niets op, ik heb toch maar hier nog een link met een aantal Total Conversion Mods: >Klik< Reageren
GTAdedan Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Bedankt ik zal nog eens zoeken voor de mod. mr bedankt voor je hulp! ik waardeer het Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je hebt wel de Miami feel mod (voor vc)! die is hier ergens te vinden . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.