michaelfivez Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Kan iemand de flying school doen voor mij? (mijn manneke staat net naast de flying school) alvast bedankt
-eend- Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 (bewerkt) mission passed - learning to fly beloning - respect + heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder als t goed is moet ie t nu doen Bewerkt: 16 januari 2007 door caviaIIIII
michaelfivez Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) mission passed - learning to fly beloning - respect +heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder Dit is gewoon dezelfde als mijn save game, niets veranderd, zelfs de tijd niet ?? EDIT: wow, je antwoord snel ( met overnieuw doen, bedoel je opnieuw spelen?) Bewerkt: 16 januari 2007 door michaelfivez
-eend- Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 mission passed - learning to fly beloning - respect + heb verder geen cheats en mods gebruikt.. veel plezier verder Dit is gewoon dezelfde als mijn save game, niets veranderd, zelfs de tijd niet ?? EDIT: wow, je antwoord snel ( met overnieuw doen, bedoel je opnieuw spelen?) vlieg school opnieuw
Recommended Posts