Proximitus Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Raten maar , hij is simpel gemaakt, maar dat maak niet zo veel uit vind ik Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Jawel, hier komt iemand hoor. Het is inderdaad een simpele Sig, maar daarom is hij natuurlijk niet minder mooi. Je hebt zo te zien een penguin gebruikt die bij mij wel bekend is, en die aangekleed door verschillende dingen bij hem te zetten, zoals een pak met een hoedje een een geweer. Of was het al één render en heb je er eigenlijk niets aan gedaan? Maar terug naar de render, want hij ziet er wel leuk uit. Ik zie ook nog goede schaduw erbij. Als tekst heb je een slogan erbij gezet, en je naam eronder. Wel wat groot allebei, maar het staat hier niet slecht moet ik zeggen. Als laatste is deze Sig natuurlijk transparant, en zo is hij ook het mooiste. Cijfers Eerste indruk: ................ 7.5 Achtergrond: ................. - - Brush enz: ..................... - - Overige dingen: ............. - Kleuren: ......................... 7.7 - Zelfde kleuren: .............. 7.8 - Overige dingen: ............. 7.5 Render: .......................... - Plaatsing: ...................... 7.5 - Inblenden: ..................... - - Overige dingen: ............. 8 Tekst: ............................ 7.4 - Lettertype: .................... 7.8 - Plaatsing: ...................... 7 - Overige dingen: ............. 7.5 Originaliteit: .................. 7.9 - Stijl van Sig: .................. 8 - Vernieuwend: ................ 7.8 Algehele indruk: ............ 7.8 Eventuele bonus: ........... 0.1 Aantal sterren: .............. Eindresultaat: ................. 7.7 ____________________________________________________________________________De cijfers van de vette teksten zijn het gemiddelde voor het eindcijfer. De schuine teksten zijn het gemiddelde voor het desbetreffende onderwerp. Het gemiddelde dat bij de vette teksten staat kan iets afwijken van de schuine teksten.____________________________________________________________________________*** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** Reageren
Proximitus Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Zo goed ben ik nou ook weer niet met photoshop Nee heb hem niet zelf gemaakt, maar zeg nou zelf, dat doen er wel meer niet Bedankt voor je rating Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.