BigBear Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik heb gemerkt dat ik als ik San Andreas speel dat ik soms bijvoorbeeld: Ik rijd op de mount chiliad en ga dan wat verder op de weg zie ik eerst geen bomen en ik kom dichter bij zie ik een boom. Zelfde met bosjes bijvoorbeeld . Ik heb San Andreas op de xbox en het is pas nieuw om de vorig SA dat ik kwijt ben had ik ook dit probleem. Hebben jullie dit ook. Reageren
Suburban Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ja dat ligt bij mij aa ndat ik te snel rij want dan heeft het spel minder tijd om de omgeving te laden. volgens mij is dit op elke console zo niet alleen op Xbox want ik heb hem op PS2 Grtz: M.I. Reageren
yvea0 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik weet niet 100% zeker of dit helpt, maar doe je draw distance is omhoog? dit kan je doen in je menu Yvea Reageren
BigBear Geplaatst: 15 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Kun je dat doen op de xbox miskien? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ja dat kan bij beeld instellingen Reageren
Bassiej Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Dit heeft met de laadtijd van je spel te maken. Als je met hoge snelheid op een gebied afrijdt, heeft je spel niet genoeg tijd om de omgeving tot in detail te laden. Op de PC is dit te verhelpen (mits je PC snel genoeg is) door je draw distance omhoog te zetten. Zo kun je verder kijken in je gamewereld. Op de PS2 & XBOX is dat niet mogelijk, omdat ze al op de hoogste kwaliteit die de spelcomputer aankan draaien. Het is dus niets om je zorgen over te maken en iedereen heeft het! Reageren
Twankala Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ja dat ligt bij mij aa ndat ik te snel rij want dan heeft het spel minder tijd om de omgeving te laden. volgens mij is dit op elke console zo niet alleen op Xbox want ik heb hem op PS2 Grtz: M.I. dit heb ik soms ook, maar dat kan haast alleen op lange rechte stukken, dus niet op mount chiliad....... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ik weet eigenlijk wel 80 % zkr dat het door de snelheid komt >>> Door Bling: Dit is al meerdere malen gezegd, en jouw reactie voegt daarom ook weinig waarde toe aan dit topic. Voortaan dit soort reacties voor je houden dus, want dit wordt namelijk gezien als 'spam'.<<< Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Het komt omdat de ps2 en xbox moeite hebben om gta Sa te draaien... Ik had eigelijk wel gta Sa op de ps3 willen zien Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Het komt omdat de ps2 en xbox moeite hebben om gta Sa te draaien...Ik had eigelijk wel gta Sa op de ps3 willen zien Je kan toch een PS2 game op de PS3 draaien of niet? Als dat wel zo is, kan het misschien beter zijn. Reageren
Suburban Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Het komt omdat de ps2 en xbox moeite hebben om gta Sa te draaien... Ik had eigelijk wel gta Sa op de ps3 willen zien Je kan toch een PS2 game op de PS3 draaien of niet? Als dat wel zo is, kan het misschien beter zijn. hoogstwaarschijnlijk kan dat wel, want playstation I spellen un je ook gewoon draaien op de 2 Reageren
Boris H. Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Om op hierboven te reageren JA! Op de PS3 kun je playstation 1 en 2 games afspelen. Maar als je gta op de PS3 wil zien moet je ff wachten tot 19 oktober. Dat wordt pas mooi! Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.