Jump to content

Beste verhaal

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke Grand Theft Auto vinden jullie tot nu toe het beste verhaal hebben ?

En waroom ?

-----

Gta III

Gta Vice City

Gta SanAndreas

Gta Liberty City Stories

Gta Vice City Stories

-----

Ik vint zelf Gta Vice City .. omdat het verhaal gewoon mooi is..

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

4

• Mirrrr

3

• Hackman

3

• Baffie

2

Geplaatst:

VC & SA

vc is origineel

sa is leuker (maar kom op: je moeder gaat dood en je moet dat rechtzetten :duh:)om te spelen

Geplaatst:

SA. Het heeft wel wat hoor, een soort van 3 verschillende levens in 3 steden. Het 'bisuness' leven in SF, je 'Gangster' leven in LS, en je 'Gokker' leven in LV.

Geplaatst:

ja maar dat niet alleen, uiteindelijk is de rode draad toch het gangsterleven, waarin je jezelf staande moet zien te houden. en ik weet niet waarom, maar toch vind ik de verhaallijn van vc net iets leuker (maar daar heb je geen snelwegen om ongelukken te veroorzaken :puh: )

Geplaatst:

Volgensmij hoort dit topic nergens thuis, hier hoort het over VC te gaan, polls over de hele GTA genomen horen volgensmij naar mijn idee niet hier.

Om mijn mening te geven, ik vind GTA:VC, omdat je pas in de laatste missie ziet wie nu je echte vijanden en vrienden zijn. Bij de andere GTA's heb je dat al veel sneller door, wat een minder mooie spanning met zich meebrengt. Daar weet je dat de vijanden eraan gaan, de vraag is wanneer, hier vraag je je af wie je vijanden zijn, dat vind ik mooier.

Geplaatst:
Volgensmij hoort dit topic nergens thuis, hier hoort het over VC te gaan, polls over de hele GTA genomen horen volgensmij naar mijn idee niet hier.

Om mijn mening te geven, ik vind GTA:VC, omdat je pas in de laatste missie ziet wie nu je echte vijanden en vrienden zijn. Bij de andere GTA's heb je dat al veel sneller door, wat een minder mooie spanning met zich meebrengt. Daar weet je dat de vijanden eraan gaan, de vraag is wanneer, hier vraag je je af wie je vijanden zijn, dat vind ik mooier.

Maar had je na al die telefoontjes van Lance dan niet al een idee dat dat niet helemaal goed zat?

Ik kreeg op een gegeven moment we zoiets van nou....

Geplaatst:

Je moet niet vergeten dat niet Lance, maar Sonny Forelli de eindvijand is, het leuke is dat iedereen op een gegeven moment een beetje aan Lance begint te denken na zijn irritante telefoontjes, dan is Lance wel een eindvijand, maar blijkt Sonny uiteindelijk de 'main bad guy' te zijn. Dat vind ik het mooie ervan.

Geplaatst:
Je moet niet vergeten dat niet Lance, maar Sonny Forelli de eindvijand is, het leuke is dat iedereen op een gegeven moment een beetje aan Lance begint te denken na zijn irritante telefoontjes, dan is Lance wel een eindvijand, maar blijkt Sonny uiteindelijk de 'main bad guy' te zijn. Dat vind ik het mooie ervan.

Nou ik vind dat door je ''maatje'' genaaid worden eigenlijk erger. Van Sonny wist hij dat die hem zou naaien. Van Lance verwachtte Tommy het niet.

En je vrienden verraden voor geld is toch wel erg triest :{

Geplaatst:

ik vindt VC omdat de style en de verhaallij goed bij elkaar passen. een echt miami sfeertje.

maar ik vind sa leuker om te spelen. groter meer enzo.

Geplaatst:

Daar ben ik het met je eens. In San Andreas wist je al veel te gauw wie je vijanden waren en in GTA III had je op elk eiland wel weer een nieuwe vijand...

Vice City heeft gewoon het beste verhaal... de sfeer.. graphics.... muziek...

Dat alles brengt het zo bij elkaar dat het een top game is :D.

Het valt ook goed te spelen :D. Aleen de missie Dildo Dodo had ik even moeite mee :puh:. Maar dat vliegen leer je gauw genoeg :D.

Geplaatst:

Ze zijn natuurlijk allemaal geweldig, maar ik blijf vinden dat San Andreas het meest geweldige verhaallijntje heeft :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...