Jump to content

Beste verhaal


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bossinkje

    4

  • Mirrrr

    3

  • Hackman

    3

  • Baffie

    2

Ik vind Vice City Stories de GTA met het leukste verhaal. Omdat er echt een reden is waarom hij op het slechte pad gaat(bij de andere GTA's willen ze gewoon rijk worden). GTA 3 had wel een leuk wraakverhaal, GTA Vice City was ook wel leuk maar je bent alleen maar een drugsdealer die veel gebackstabbed wordt, GTA San Andreas was wel een leuk verhaal, GTA LCS slaat helemaal nergens op, en VCS vind ik echt heel leuk verhaal hier kunnen filmmakers echt wat mee. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Welke Grand Theft Auto vinden jullie tot nu toe het beste verhaal hebben ?

En waroom ?

-----

Gta III

Gta Vice City

Gta SanAndreas

Gta Liberty City Stories

Gta Vice City Stories

-----

Ik vint zelf Gta Vice City .. omdat het verhaal gewoon mooi is..

Ik vind GTA Vice City Stories omdat veel personages in terug komenvan GTA Vice City :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor GTA:VC want ik vind Tommy een vrolijke indruk hebben in de game op een of andere

manier. Als je hem ziet bij de missie: The Party op het schip van Colonel Cortez dan krijg ik een vertrouwd gevoel niet dat ik op mannen val ofso :7

De verhaallijn vind ik ook wel een van de betere want Lance was wel een coole gozer in de game

vond ik. Je doet allemaal missies en het gaat allemaal harstikke goed en dan stapt Lance naar de kant van

Sunny. Ik vond die Lance een coole gozer dus ik had tranen in me ogen toen ik hem neerknalde :D

Sunny vond ik eigelijks van het begin al een zeur want hij zeikt alleen maar over het geld en verder

komt hij niet voor in het spel, alleen bij de laatste missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt.

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt.

Maar GTA hoort toch ook een beetje 'Gangsta' te zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Vice City het beste verhaal hebben. Omdat het een Scarface stijl heeft, en daar hou ik wel van. San Andreas vond ik veels te ´Gangsta´ en in GTA III ben ik niet zo ver gekomen. VCS en LCS heb ik nog nooit gespeelt.

Maar GTA hoort toch ook een beetje 'Gangsta' te zijn?

Een beetje gangsta niet zo erg maar in SA is dat gewoon zo overdreven

Link to comment
Delen op andere websites

De verhaallijn van GTA ViceCity vind ik maar van Scarface afgekeken hoor :N ...Maar het het hoofdpersonage ROCKS!!! Gaan Tommy! :dans:

GTA SanAndreas heeft dan wel weer een originele verhaallijn maar ik vind CJ niet zo'n leuk personage.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...