Jump to content

Missie's

Wat vind je van de missies?  

67 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je van de missies?

• Fantastisch
      11
    • Leuk
      34
    • Gaat wel
      10
    • Saai
      2
    • Lyp
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

de enige echte k*t missie vond ik de tweede van zero, dat je die couriers moet uitschakelen... voor de rest was het aardig makkelijk allemaal

Geplaatst:

ik vindt deze wel leuk maar als je in dit soort spellen geen ervaring hebt kan het lang duren voordat je het spel heb uitgespeeld

Geplaatst: (bewerkt)

De die van Vice City waren makkelijk ik kon ze allemaal uit spelen zonder cheats maar in san andreas mochten ze van mij ook moeilijker (sommige toch)

Bewerkt: door love the gang
Geplaatst:
ik vindt deze wel leuk maar als je in dit soort spellen geen ervaring hebt kan het lang duren voordat je het spel heb uitgespeeld

Je zou eigenlijk uit verschillende moeilijkheidsgraden moeten kunnen kiezen...

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik denk dat als je dit spel speelt, je 3 en VC ook gespeelt hebt, dus dat je ondertussen wel ervaring zou moeten hebben. ik denk dat rockstar heeft gekozen voor een verhaallijn waarmee je heel veel van hun werk kunt zien, maar zonder dat het vervelend word, en dat betekent voor een groot publiek:niet te makkelijk maar zeker niet te moeilijk... :puh:

Geplaatst:

Soms vind ik wel dat het gemiddelde van de moeilijkheidsgraad wat hoger had mogen zijn. Maar er zitte wel wat missies tussen die je gewoon echt super vaak moet doen..(heb ik tenminste, ben dan te gierig om goeie wapens te kope voor een missie en dan is muh ammo op :lol: )

Geplaatst:

De missies in GTA VC waren veel origineler en veel meer verschillende opdracten..

maar ik vind dan bv die missie dat je uit dat vliegtuig moet springen en die andere moet kapen dan weer egt tof B)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt de missie heel leuk vooral die missie met die Keycard van Millie.

Het is een hele grotte missie maar toch best wel makkelijk , dat vindt ik de mooiste missie als je heel veel moet doen. ;)

En het rotigste missie vond ik die van Zero met dat vliegtuigje.

Bij mijn eerste spel moets ik hem wel 10X over doen.

Bij mijn 2de spel had ik hem al bij de 2de keer gehaald :lol:

Bewerkt: door mazzeltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...