Eminem1991 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 hallo kan iemand mij een tip geven om de zijmissie te halen in de skywolf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ken9 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 op wikigta staat een uitleg ==>klik hier<== voor de zijmissie skywolf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 ja ik wil die missie ook graag doen maar er staat geen hunter bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) ja ik wil die missie ook graag doen maar er staat geen hunter bij mij Deze Hunter komt pas als je de storyline hebt uitgespeeld, dus na de missie Last Stand van Ricardo Diaz. In de missie Last Stand zul je ook met een Hunter op mensen moeten schieten, en dit is een goede training voor Skywolf. Als je de storyline hebt gehaald zal de Hunter op de rand van het vliegveld spawnen, wat je denk ik al weet. Tijdens de missie Skywolf zul je een aantal targets moeten raken binnen de tijd. Als je het schieten beheerst, wat bij de meeste het geval is na de missie Last Stand, zal deze missie geen grote problemen opleveren. Bewerkt: 15 april 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 ow......das jmmr , want ik heb net het tweede eiland vrijgespeels dus ik heb idd nog veel te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.