kukkie Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik snap et nie bij de eerste missie bij de rijschool moet je zón rondje draaien en dan moet je eerst x en o indrukken maar als ik dat dan doe staat er ineens dat ik em nie heb gehaalt kan iemand mij helpen :rolleyes: :blink: Reageren
Time Fighter Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 euhm het is X en D en dan moet je gewoon met analog stick naar links of rechts gaan Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Je mag in geen 1 missie van de driving school stil staan als je op die knopjes druk mag je ze niet meer los laten en moet je de tijd af laten tikken! Reageren
-Richard- Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik heb het ook een paar keer gehad dat ik hem niet gehaalt had. En bij mij bleek dat ik die twee knopjes niet precies tegelijkertijd indrukte. En dat moet wel, en je mag inderdaad niet stil te komen staan tijdens zo'n missie. Anders haal je hem niet. Reageren
victor88 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 een tip om goud te haalen doe maar een rondje en stop dan als het goed is krijg je dan goud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.