Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Hallo, Ik dacht 'ik maak maar weer eens een ravage.' Dus dat deed ik. Alles ging goed, totdat ik het tegen een Heli op moest nemen. Door dat zoeklicht krijg ik een witte 'vlek' voor de heli en dus kon ik hem niet neerhalen en dus ging ik dood en dus werd ik boos ^^ Weet iemand hoe dit te veranderen is? Reageren
Ophion Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Dat "witte vlek" is de zoeklicht voor de helicopter. daar kun je volgens mij niet veel tegen doen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Dat "witte vlek" is de zoeklicht voor de helicopter. daar kun je volgens mij niet veel tegen doen. Dat weet ik Maar dat zoeklicht bedekt de hele heli... Reageren
Ophion Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Je moet gewoon gokken... als je een gedeelte er van ziet dan moet je gokken waar je moet schieten... Reageren
GTAVC Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Of je moet gauw ergens onder gaan staan en dan schieten Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Of je gebruikt de hittezoekende bazoeka >>hier<< te vinden. Reageren
Dragonkil162 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Paar metertjes naar rechts/links verplaatsen en schieten Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Of je gebruikt de hittezoekende bazoeka >>hier<< te vinden. Die vind ik alleen maar irritant Maargoed, bednakt voor het reageren. Reageren
Twankala Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 een paar meter naar rechts en het zoeklicht zit niet meer voor de heli. wat je ook kunt doen is gewoon in het midden van het witte schieten, daar zit de heli iniedergeval... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.