mike112 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) gta site (met de foto's van spook stad) Ik heb op gta sa een gohst stadje gevonden het is daar erg donker en raar en zijn geen mensen Hoe kom je daar??? Antw. Je gaat naar zero's winkeltje en gaat daar met dat RC vliegtuigje vliegen (dat kan je altijd doen ook al heb je gta sa het uitgespeelt)dan ga je naar het dichst bezijnde strand!!! en vlieg je daar in vervolgens val je in een zwart gat en val je midden in het dorpje (het speelt valbij jou tankstation/kraan af) Ik heb gta sa nu ook op de pc dus nu heb ik screens>>> en die zijn niet nep (overgens er lopen maar 2 mensen en die heb ik op foto) Bewerkt: 17 januari 2007 door mike112 Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Ik heb op gta sa een gohst stadje gevonden het is daar erg donker en raar en zijn geen mensen Hoe kom je daar??? Antw. Je gaat naar zero's winkeltje en gaat daar met dat RC vliegtuigje vliegen (dat kan je altijd doen ook al heb je gta sa het uitgespeelt)dan ga je naar het dichst bezijnde water en vlieg je daar in vervolgens val je in een zwart gat en val je midden in het dorpje (het speelt valbij jou tankstation/kraan af) Kun je iets duidelijker zijn? Er zijn in de Desert idd wel wat 'ghost stadjes' maar volgens mij niet in de buurt van Zero's Shop. Nog welkom op het forum! Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wat mike zegt klopt inderdaad. je valt dan in een zwart gat en je komt dan in een spookdorp. je kan er niet uit (wel als je load game doet of wasted bent). maar te voet kan je er niet uit. er lopen soms wat mensen rond en er zijn veel onzichtbare muren. als je er geen wilt gaan dan moet je: 1.ga naar zero's shop en doe de minigame. 2.nu je het kleine vliegtuigje hebt moet je naar de westerlijke zee gaan. (het is de westerlijke zee als je op je kaart kijk) 3.vlieg met het vliegtuigje in het water en er staat dan "game over" op dat moment val je in een zwart gat,neem een parachute mee. en dan ben je er. ik heb het zelf ook al gevonden. zonder hulp!!! Reageren
nationalist Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wat mike zegt klopt inderdaad.je valt dan in een zwart gat en je komt dan in een spookdorp. je kan er niet uit (wel als je load game doet of wasted bent). maar te voet kan je er niet uit. er lopen soms wat mensen rond en er zijn veel onzichtbare muren. als je er geen wilt gaan dan moet je: 1.ga naar zero's shop en doe de minigame. 2.nu je het kleine vliegtuigje hebt moet je naar de westerlijke zee gaan. (het is de westerlijke zee als je op je kaart kijk) 3.vlieg met het vliegtuigje in het water en er staat dan "game over" op dat moment val je in een zwart gat,neem een parachute mee. en dan ben je er. ik heb het zelf ook al gevonden. zonder hulp!!! dat noemen we "bleu hell" Reageren
yvea0 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 heeft iemand screens of filmpjes? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 leuk maar bij mij doet tie het niet... Reageren
the max Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wanneer kan je die minigame doen? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wanneer kan je die minigame doen? Als je alle missies van Zero hebt gehaald in San Fierro kan je de minigame: Beefy Baron doen Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 wanneer kan je die minigame doen? Je kan de minigame 'Beefy Baron' doen nadat je alle missies van Zero hebt gehaald, wanneer je ze hebt gehaald ga je naar binnen en wandel je helemaal naar achteren in de winkel, je zal hier een rode marker zien. Stap daarin en de missie zal beginnen. Deze minigame is eigenlijk bijna hetzelfde als de missie Supply Lines van Zero, alleen zijn is er nu geen benzine limit. Je moet nu binnen 3 minuten zoveel van Berkley's topfun busjes vernietigen. 1 ding is er echter moeilijk aan, ze verschijnen niet op de radar, je zal ze dus zelf moeten opzoeken. Gelukkig rijden ze gewoon in de buurt van Zero's shop rond. Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 om even duidelijk te zijn. het is niet de blue hell. het is letterlijk een spookstad. Reageren
Dx11 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 om even duidelijk te zijn.het is niet de blue hell. het is letterlijk een spookstad. vertel er eens wat meer over dan... en laat even een screen zien, dat maakt alles wat geloofwaardiger... Reageren
ZeroHero Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) leuk maar bij mij doet tie het niet... bij mij doet hij het idd ook niet Bewerkt: 16 januari 2007 door ZeroHero Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Mij lukt het ook niet Als ik in het water val zie ik wel mijn parachute verschijnen, maar wanneer ik klik hoor k alleen een ontploffing en kom ik terug in Zero's shop. Nee ik druk nie te langzaam, ik druk op het goeie moment direct na de neerstorting Hoe kan dit? Reageren
gta dylan Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 je moet in de goede zee vliegen, als je op je kaart kijkt dan is het de westerlijke zee. doe je parachute pas open als je cj ziet vallen in een zwart gat. Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Even duidelijkheid uit de regels: Een EE is geen EE zonder bewijs. Iemand screens of filmpjes? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.