Jump to content

Ghost dorp gta sa


mike112

Recommended Posts

Een EE is geen EE zonder bewijs.

Ik heb beide heren (mike112 en gta dylan) een PB gestuurd, en daarin vriendelijk verzocht om bewijs te posten + een wat duidelijkere beschrijving. Indien er geen bewijs wordt gepost, sluit ik dit topic en kunnen beide heren in aanmerking komen voor een warn, indien ik erachter kom dat dit verhaal verzonnen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta dylan

    5

  • Lance Vance Dance

    3

  • Bling

    3

  • Dx11

    3

Jongens er is bewijs! die link die in de op staat of deze, dan scrol je een klein stukje naar beneden daar is je bewijs!...ik ben er zelf nog niet geweest

er is ook een filmpje te zien....

wat me wel opvalt is dat het op die site in 2004 al bekend was, en dat wij er nu pas achter komen :bonk:

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens er is bewijs! die link die in de op staat of deze, dan scrol je een klein stukje naar beneden daar is je bewijs!...ik ben er zelf nog niet geweest

er is ook een filmpje te zien....

wat me wel opvalt is dat het op die site in 2004 al bekend was, en dat wij er nu pas achter komen :bonk:

ja, ik heb ook het filmpje gezien maar het is echt niet om te geloven :N je ziet alleen een klein stukje dat hij er is maar wie zegt dat hij niet een of andere cheat/mod/trainer ofso heeft gebruikt :? als hij nou ook liet zien hoe hij er kwam? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ter verduidelijking, deze zogenaamde 'spookstad' bevindt zich niet in de blue hell en is geen easter egg. Wat je ziet is het hidden interior van de Doherty Garage. Dit interieur wordt gebruikt in een aantal cutscenes waarin de omgeving te zien is, vandaar dat je onder andere Wang Cars en Cranberry Station ook kunt zien.

Dat je via de missie Beefy Baron in Hemel E van het hidden interiors universe terecht kunt komen heb ik vaker gehoord, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd. Ik kan ook niet verklaren wat het interiors universe met deze missie te maken heeft. In ieder geval was het interior uiteraard al lang en breed bekend, en is het ook te bereiken via de Ganton Gym en het Warehouse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ter verduidelijking, deze zogenaamde 'spookstad' bevindt zich niet in de blue hell en is geen easter egg. Wat je ziet is het hidden interior van de Doherty Garage. Dit interieur wordt gebruikt in een aantal cutscenes waarin de omgeving te zien is, vandaar dat je onder andere Wang Cars en Cranberry Station ook kunt zien.

Dat je via de missie Beefy Baron in Hemel E van het hidden interiors universe terecht kunt komen heb ik vaker gehoord, maar ik heb het zelf nooit geprobeerd. Ik kan ook niet verklaren wat het interiors universe met deze missie te maken heeft. In ieder geval was het interior uiteraard al lang en breed bekend, en is het ook te bereiken via de Ganton Gym en het Warehouse.

maarr als het dan als achtergrond bedoelt is he... waarom staat dan bijv het diskettetje er wel, die zie je toch niet in cutscene's?

Link to comment
Delen op andere websites

maarr als het dan als achtergrond bedoelt is he... waarom staat dan bijv het diskettetje er wel, die zie je toch niet in cutscene's?

De savediskette zal altijd zichtbaar zijn op zijn locatie, of je je nou in het Hidden Interrior versum, Blue Hell of in de normale wereld bevindt. Hetzelfde geldt voor de pickups, zoals: Health, Armor, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Het interieur van de Doherty Garage is een van de weinige hidden interiors die op zijn normale plek bevindt, en niet hoog in de lucht. Pickups en andere icons zijn in alle hemels zichtbaar, vandaar dat je het save-icon ook in het interieur ziet. Volgens mij worden alle pickups even verwijderd wanneer er een cutscene gaande is.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk het niet.

ik bereik het met zro's shop.

met het vliegtuigje in het water vliegen enzo...

ik denk niet dat je dat kan bereiken met het hidden interor

Jawel, maar het bewijs komt later.

Greetz, GTA Monster

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk het niet.

ik bereik het met zro's shop.

met het vliegtuigje in het water vliegen enzo...

ik denk niet dat je dat kan bereiken met het hidden interor

Jawel, maar het bewijs komt later.

Greetz, GTA Monster

Het is een hidden interior en je kan het bereiken. Zie WikiGTA voor de locaties in Hemel E.

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke manier kijk je naar het westen en wanneer?

Als je vliegtuigje nog op het plateau staat moet je direct de kaart te voorschijn halen?

Moet je dan uitgaan van hoe je op de kaart kijkt (naar het westen) of waar het westen is ten opzichte van de richting van je pijltje op de kaart?

Sorry hoor, maar het is me nogwat onduidelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...