Mythbuster Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Heel makkelijk, er staat namelijk op de "hud" (normale radar in-game) een N, van north.. dus, .. dan weet je wel welke kant west is, op de kaart als je pauzeert, is natuurlijk boven noord, en dus links west.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Het Doherty Garage Hidden Interior bevindt zich niet op grote hoogte, maar op grondniveau. Daar ligt heel San Andreas, alleen dan is het allemaal onzichtbaar. Als je via de Ganton Gym gaat, dan ligt het volgens de kaart ergens in de badlands. Dat is niet zo, je moet er via Caligula's naartoe gaan (in de kluis zit een unsolid plek in het plafond) of via de Beefy Baron glitch, dan laat de kaart óók de goede plek zien. Dan moet je je weg door het onzichtbare San Andreas zoeken met de kaart. En je komt er dus wel levend uit. Je moet een marker zoeken óf je moet uit de garage van de Doherty Garage een auto halen en die in de (onzichtbare) transfender proberen te rijden. Als je er weer uit komt, ben je in de normale wereld Ik weet dit uit ervaring;) Bewerkt: 21 januari 2007 door MartyCeha Reageren
yvea0 Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Ik lachte me dood toen ik dit deed, alleen, ik kwam er via de ganton gym enzo Probeer in die "spookstad" politie achter je aan te krijgen Kijk ze om de hoek aanlopen Reageren
Twankala Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 op de plaatjes, staat een save teken. kan je ook er ook echt saven en wat gebeurt er als je load? Reageren
Bling Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 op de plaatjes, staat een save teken.kan je ook er ook echt saven en wat gebeurt er als je load? Je kunt er wel saven, maar als je daarna dit opgeslagen spel wilt laden wordt hij niet niet opgestart in dit interior. Het spel zal gewoon opgestart worden in Hemel K, wat tevens een andere benaming is voor de normale wereld. Kortom: Na het laden van een savegame zul je je gewoon weer in de normale wereld (Hemel K) bevinden. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik ga het maar weer even proberen, bedankt voor de hulp mensen Reageren
Heemskerk Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 oke ik vloog dus naar de westelijke zee en ik stortte me in zee maar er stond van dat me vliegtuig kapot was en ik was weer terug in Zero's shop. Wanneer zie dan dat zwarte gat? Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 gta site (met de foto's van spook stad)Ik heb op gta sa een gohst stadje gevonden het is daar erg donker en raar en zijn geen mensen Hoe kom je daar??? Antw. Je gaat naar zero's winkeltje en gaat daar met dat RC vliegtuigje vliegen (dat kan je altijd doen ook al heb je gta sa het uitgespeelt)dan ga je naar het dichst bezijnde strand!!! en vlieg je daar in vervolgens val je in een zwart gat en val je midden in het dorpje (het speelt valbij jou tankstation/kraan af) Ik heb gta sa nu ook op de pc dus nu heb ik screens>>> en die zijn niet nep (overgens er lopen maar 2 mensen en die heb ik op foto) dat is de red hell dat heb je ook nodig om naar liberty city te gaan!!!!! Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Sevaboy, het is niet de red hell, maar het Hidden interiors universe Reageren
osmgek11 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 ik kan er ook niet komen heb het geprobeerd mischien zit k bij de verkeerde zee maar als ik dan in zee stort dan krijg ik een foutmelding iets met gta exe Reageren
JeGe Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Nee dat is een klein gedeelte van san fierro. je kunt er ook via hidden interiors komen als je door het warehouse komt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.