jaseur Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Wanneer ik GTA San Andreas geinstallerd heb en wil het spel opstarten, krijg ik de melding dat ik de cd(dvd) erin moet doen maar deze zit er dan al in........... Wie weet wat hier aan de hand is??????????? Groetjes Ton Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Wanneer ik GTA San Andreas geinstallerd heb en wil het spel opstarten, krijg ik de melding dat ik de cd(dvd) erin moet doen maar deze zit er dan al in........... Wie weet wat hier aan de hand is???????????Groetjes Ton Als ik het zo begrijp denk ik dat je een gebrandde versie van GTA San Andreas hebt, daarmee krijg je deze melding inderdaad. Ik raad je daarom aan om een legale versie van GTA San Andreas aan te schaffen en je probleem is opgelost. Overigens zijn Warez verboden op dit Forum. Ook staat dit topic op de verkeerde plaats, indien je even rond had gekeken had je een speciaal Forum gevonden voor GTA San Andreas. Indien je er zeker van bent dat je een legale versie hebt kun je proberen om de DVD eens schoon te maken. Veel succes erbij! Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Probeer het eens door de DVD in de DVD writer te stoppen, als je die tenminste hebt. Maak de cd schoon en start de pc opnieuw op. Als het dan nog niet werkt, zal je een nieuwe DVD moeten kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.