Jump to content

aantal vraagjes...

Recommended Posts

Geplaatst:

vraag1: Is er ene mod waardoor je bommen kan activeren in een auto?

bijv:

dat je een remote explosive kan laten activeren

vraag2: is er een mod die bijv: als je een auto ergens neerzet is hij als je ff een hoekje om bent gelopen alweer weg

is er een mod die dit stopt?

Yvea :cya:

Geplaatst:

op vraag 2

ik denk dat rockstar dat express ebt gedaan want als je wel eens op de snel weg rijd dan knallen er oo k wel eens autos tegen elkaar aan en als je saved dan blijft dat want zelf had ik ook zon mod maar ik kan je aanraden die mod niet te downloaden

Geplaatst:

1. Nee maar als je bij 8-balls bombshop een bom laat plaatsen kun je die tijdens het rijden activeren.

Dus als je met de auto wil ontploffen moet je blijven zitten en als je zonder auto wil ontploffen activeer

je hem en je stapt snel uit. 8-balls bombshop is te vinden bij het treinstation in LS.

2. Ik denk het niet aangezien rockstar dit anders wel zelf had gemaakt want het was vast niet de bedoeling

om auto's te laten verdwijnen.

Boris H.

Geplaatst: (bewerkt)

Vraag 2: Hier is wel een mod voor, of hij is voor Vice City, ik kan me vergissen. Er stond bij dat je PC heel snel moest zijn, omdat die mod enorm veel RAM geheugen opslorpt. Ik probeer hem even te zoeken.

Helaas, ik kan hem niet meer vinden. :N

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...