Jump to content

Goliat vs. TL rich

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort: Signature

Max. size: 500 x 150px

Render: Ja

Premade: Mag

Animatie: Nee

Datum van inlevering: Zo snel mogelijk..

Mijn inzending:

post-3181-1168966708.jpg

Geplaatst:

Goliat vs TL Rich...

Ik ben er nu mee bezig , aangezien je een oosters/martial arts sig hebt , wil ik ook zoiets maken... verwacht mijn post vandaag nog...

Groet.

Geplaatst: (bewerkt)

Hierbij mijn poging... Ben benieuwd wat men er van vind...

ninjaso4.jpg

Groet.

Bewerkt: door TL rich
Geplaatst: (bewerkt)

TL rich:

ninjaso4.jpg

Goliat:

post-3181-1168966708.jpg

Veel succes :)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Stem: Goliat

Dit omdat ik deze signature wat mooier en voller vind. In TL-Rich z'n signature zie ik eigenlijk alleen een background met verschillende kleuren, een leuke border en een render. Aan goliat's signature is veel meer werk besteed, en ik vind hem ook mooier. M'n minpuntjes hierop zijn echter wel dat er geen border is en dat het iets te pixelig is aan de zijkanten. Ook vind ik dat geel er niet bijpassen, op de zwartwitte signature.

TL-Rich, probeer de volgende keer iets met brushes of patterns op je background om de signature te vullen, zovind ik hem te leeg, en daarom gaat m'n stem naar Goliat.

Geplaatst:

IK STEM VOOR :klap:goliat :klap:

Goliat: Erg mooie foto, mooie kleuren

TL rich: Ook een mooie foto, maar de linker kant is erg leeg

Geplaatst:

Goliat: je hebt mooi gebrusht en effecten bij gebracht Dat is het enigste wat ik kan zeggen

Tl rich:Jij hebt het slechter gedaan (mijn excuses daarvoor ) veel is er niet aangedaan je hebt een render geplaatst , je lettertype gedaan en dan nog een zwarte achtergrond gemaakt dat vind ik niet zo mooi aan een sig

Mijn stem gaat naar Goliat

Greetings Syfes :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Goliat mooie signature goed afgewerkt mooie effecten en goed gevult een 8.6 / 10 is mijn cijfer.

Vote Goliat

Geplaatst:

Mijn vote gaat naar Goliat.

Ik vind TL rich zijn sig:

1. Te klein.

2. Te leeg.

Groet Kristof.

Geplaatst:

ik stem voor Goliat,

ik vind die van TL rich te leeg en er zitten geen mooie effecten in

Geplaatst:

Stem naar Goliat

Goliat jou signature is voller en heeft meer effecten, de render is wel iets minder dan die van TL rich.

TL rich: Jou render is wel weer heel mooi maar je hebt geen/weinig effecten gebruikt en je signature is aan de lege kant (zie het als een tip voor je volgende battle ;) )

Global

Geplaatst:

Het kiezen voor mij is nu erg makelijk omdat de keuze zelf ook makelijk is . Mijn stem gaat naar goliat . De reden hiervan is dat ik totaal niks aan special effects zie aan de sig van tl rich . Bijden goed gedaan maar de een meer als de ander :cya:

Geplaatst:

Battle afgelopen, met als winnaar Goliat.

Eén punt voor Goliat!

Gesloten en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...