Goliat Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Max. size: 500 x 150px Render: Ja Premade: Mag Animatie: Nee Datum van inlevering: Zo snel mogelijk.. Mijn inzending:
TL rich Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Goliat vs TL Rich... Ik ben er nu mee bezig , aangezien je een oosters/martial arts sig hebt , wil ik ook zoiets maken... verwacht mijn post vandaag nog... Groet.
TL rich Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Hierbij mijn poging... Ben benieuwd wat men er van vind... Groet. Bewerkt: 17 januari 2007 door TL rich
Goliat Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) TL rich: Goliat: Veel succes Bewerkt: 17 januari 2007 door Goliat
M4X Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Stem: Goliat Dit omdat ik deze signature wat mooier en voller vind. In TL-Rich z'n signature zie ik eigenlijk alleen een background met verschillende kleuren, een leuke border en een render. Aan goliat's signature is veel meer werk besteed, en ik vind hem ook mooier. M'n minpuntjes hierop zijn echter wel dat er geen border is en dat het iets te pixelig is aan de zijkanten. Ook vind ik dat geel er niet bijpassen, op de zwartwitte signature. TL-Rich, probeer de volgende keer iets met brushes of patterns op je background om de signature te vullen, zovind ik hem te leeg, en daarom gaat m'n stem naar Goliat.
Jesperkaj Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 IK STEM VOOR goliat Goliat: Erg mooie foto, mooie kleuren TL rich: Ook een mooie foto, maar de linker kant is erg leeg
.Syfes Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Goliat: je hebt mooi gebrusht en effecten bij gebracht Dat is het enigste wat ik kan zeggen Tl rich:Jij hebt het slechter gedaan (mijn excuses daarvoor ) veel is er niet aangedaan je hebt een render geplaatst , je lettertype gedaan en dan nog een zwarte achtergrond gemaakt dat vind ik niet zo mooi aan een sig Mijn stem gaat naar Goliat Greetings Syfes
DenkaanHenk Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Mijn stem gaat naar Goliat mooie signature goed afgewerkt mooie effecten en goed gevult een 8.6 / 10 is mijn cijfer. Vote Goliat
kristof01 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Mijn vote gaat naar Goliat. Ik vind TL rich zijn sig: 1. Te klein. 2. Te leeg. Groet Kristof.
Donald-Duck Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ik stem voor Goliat, ik vind die van TL rich te leeg en er zitten geen mooie effecten in
gammie_ Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Stem naar Goliat Goliat jou signature is voller en heeft meer effecten, de render is wel iets minder dan die van TL rich. TL rich: Jou render is wel weer heel mooi maar je hebt geen/weinig effecten gebruikt en je signature is aan de lege kant (zie het als een tip voor je volgende battle ) Global
BigM Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Het kiezen voor mij is nu erg makelijk omdat de keuze zelf ook makelijk is . Mijn stem gaat naar goliat . De reden hiervan is dat ik totaal niks aan special effects zie aan de sig van tl rich . Bijden goed gedaan maar de een meer als de ander
RonaldVC Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Battle afgelopen, met als winnaar Goliat. Eén punt voor Goliat! Gesloten en updated.
Recommended Posts