Fuffie Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Zijn er ook mods voor Splintercell dat is mijn eerste vraag. Mijn tweede is waar je Action Replay kan kopen voor de Playstation 2. Reageren
M4X Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Er zijn wel degelijk mods voor Splinter Cell. Hiervoor moet je natuurlijk de PC versie hebben, op de PS, Xbox of Cube bestaan ze niet naar mijn weten. Klik hier voor wat mods, als dit er niet genoeg zijn kan je altijd even googelen Ik weet niet waar je Action Replay kan kopen bij jouw in de buurt, maar als je hem nergens vind kan je hem proberen tweede hands te krijgen. Kijk eens op sites als Marktplaats of ebay, hier vind je vast wel iets. Als het te ver weg is kan je hem altijd laten opsturen. Een andere optie is een gamewinkel met 2e handse games, je hebt een kansje dat ze hem daar hebben Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Action Replay kun je zeker wel kopen in de lokale Gameshop. Maar je kunt ze ook bij de Mediamarkt kopen. In ieder geval bij ons in de stad wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.