Bv202 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Dit is misschien een stomme vraag, maar ik vond een parachute. Dus mijn vraag: Hoe open ik hem? Ik vind het knopje niet Reageren
Bling Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Gewoon met de schietknop. Ik raad je aan om voortaan de zoekfunctie eens te gebruiken. Hiermee had je namelijk al meerdere topics hierover kunnen vinden. Voorbeelden van gelijkwaardige topics: Klik Klik Klik Klik Reageren
Bv202 Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Gewoon met de schietknop. Ik raad je aan om voortaan de zoekfunctie eens te gebruiken. Hiermee had je namelijk al meerdere topics hierover kunnen vinden. Bedankt, en ik maar knopjes als "w" indrukken :$ Ik zal in het vervolg eventjes die zoekfunctie gebruiken, maar ik dacht er eventjes niet aan Bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.