_Mouser_ Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Hoe zet je Terex Titan 33-19 dump truck in GTA VC. moet je dan eerst een auto verwijderen of kan je hem er gelijk inzetten? (met de IMG Tool enz.) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Je moet eerst de bestaande autofile verwijderen, en vervolgens de nieuwe files toevoegen. Veel succes & plezier. Bradley H. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Je kunt misschien ook even in dit topic kijken: Hoe installeer ik wagens met de IMG Tool? Veel plezier met modden! Reageren
EXIT Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 je moet ze niet verwijderen, persoonlijk vind ik vervangen het besten. ook moet je niet rebuild archif doen kost alleen maar tijd. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) EXIT zei: je moet ze niet verwijderen, persoonlijk vind ik vervangen het besten.ook moet je niet rebuild archif doen kost alleen maar tijd. Als je tips geeft geef dan de goede. Rebuilden maakt wel degelijk verschil, en vervangen of verwijderen en daarna toevoegen is exact hetzelfde. @SWYV Dit is inderdaad 1 van de voordelen van verwijderen en toevoegen. Bewerkt: 17 januari 2007 door Bradley H. Reageren
SWYV Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 replacen is eigenlijk niet te vertrouwen vind ik, want als jij gewoon replace doet dan staan ze nog in midden van lijst, en als jij verwijdert en dan toevoegen dan staan ze onderaan dan weet jij rapper, voila die staan onderaan dus toegevoegd Reageren
EXIT Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 ik heb nooit problemen gehad met vervangen en daar na niet rebuilden ps ik sorteer altijd op naam dan staan de dff txd bij elkaar dus voor mij is dat geen voordeel Reageren
_Mouser_ Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Welk voertuig ik dan verwijdere Reageren
EXIT Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 in de download staat normaal de naam zie naar iets met .dff kijk naar de naam die daar voor staat en zoek die op en vervang die (of verwijder en terug in voegen) met die van download. doe het zelfde voor de txd en vervang dat gene dat in de read me staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.