Jump to content

muziekzenders

Muziekzenders  

33 leden hebben gestemd

1. 1. muziekzenders

• TMF
      16
    • JIM-tv
      0
    • MTV
      6
    • Anders...
      6
    • Ik kijk niet naar zo'n zenders
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Welke muziekzender verkies jij?

TMF.

JIM

MTV

...

ik verkies TMF.

Bewerkt: door kristof01
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• kristof01

3

• LBG

2

• Mazzeltje

1

• Tunix

1

Geplaatst:

Jep, mij ook. Mtv is nu meer een reality zender waar soms muziek op komt. Ik ken dat hele JIM geneens... Alleen The Box, Mtv en TMF heb ik.

Geplaatst:

Als zender zelf Jim TV, maar als echte muziekzender TMF, er is trouwens de teletekst knop (p220) die je de afspeellijst laat zien, maar tegenwoordig staat hij wel heel erg verkeerd :puh:

Geplaatst:
Ik kijk elke avond nog naar The Box...

Maar wat is JIM?

De Belgische TMF dacht ik zo..

------

Maar ik kijk nog altijd naar The Box, MTV, TMF heel soms, en MTV Base.

Geplaatst:

JIM tv is geen belgishe TMF want er is in belgie ook een TMF :cab: gewoon ook zo'n muziekzender waar jongeren vaak naar zappen.Als ik een muziek zender verkies is dat toch MTV zeker met Rockzone

Een uur lang keihard gaan met de beste rockplaten van het moment, doordenderen met de vetste rockclassics en gierend uit je dak met de meest monumentale metal mayhem. Dat is Rockzone: Rockzone beukt!

's Nachts is het tijd voor Rockzone! Britney en Christina liggen al veilig in hun warme bedjes en de muziekwereld haalt opgelucht adem. Het is de tijd dat de echte bands ontwaken. Van gierend harde gitaren en schrapende vocals tot cross-over van complete zangkoren en violen. Rockzone brengt het je allemaal. Alleen voor de hardcore metalfan.

Aldus:MTV

woensdag om 0.00 uur

IB ;)

Geplaatst:

Jim tv is idd van belgie maar geen belgische TMF zoals hierboven al werd vermeld.

Ik zelf vind ze alledrie best wel goed, maar toch blinkt TMF er het meeste uit. Me stem gaat dan ook naar TMF

Geplaatst:
Ik ook soms The Box, TMF nooit. Want daar draaien ze alleen maar top40 en dat vind ik niet leuk.

Ik ook, op The Box zie je vaak echt nummers die niet eens gemaakt zijn om in de top 40 te komen.

Geplaatst:

Vroeger keek ik elke woensdagavond trouw The Box, met Ontheroxxx, dat was de enige zender die naast al die slappe nu-metal bandjes ook nog thrash en death metal durfte te showen (o.a. Insision en Deicide werden geshowed), en af en toe kom ik op MTV of TMF nog Guns 'n Roses tegen, of een triest bandje als Marylin Manson, maar meer (helaas) niet...

Geplaatst:
Vroeger keek ik elke woensdagavond trouw The Box, met Ontheroxxx, dat was de enige zender die naast al die slappe nu-metal bandjes ook nog thrash en death metal durfte te showen (o.a. Insision en Deicide werden geshowed), en af en toe kom ik op MTV of TMF nog Guns 'n Roses tegen, of een triest bandje als Marylin Manson, maar meer (helaas) niet...

ja srr dat ik the box er niet heb bijgezet, die hebben wij niet in BE :clown:

Geplaatst:

ik luister meer radio,

maat mtv vind ik het beste,

en dat daar veel andere programma´s op zijn vind ik helemaal niet erg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...