Jump to content

Webcam

DenkaanHenk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van plan om een Webcam te gaan kopen. Maar welke Webcam zal ik kiezen ? En wat is een goed merk voor een Webcam. Dat je mooi beeld hebt.

Geplaatst:

Ik heb er een van het mer Logitech, maar ik vind het niet zo goeie kwaliteit.....

Ik denk niet dat het aan het merk ligt bij mij maar aan het type. Want normaal levert een logitech webcam toch goede kwaliteit (van horen zeggen he...).

Geplaatst:
Ik heb er een van het mer Logitech, maar ik vind het niet zo goeie kwaliteit.....

Ik denk niet dat het aan het merk ligt bij mij maar aan het type. Want normaal levert een logitech webcam toch goede kwaliteit (van horen zeggen he...).

Ja volgens mij zijn de Logitech producten meestal wel goed.

@DenkaanHenk: Ik denk dat de duurdere cams wel van betere kwaliteit zijn. Je kan naar Correct gaan ofzo, en het daar vragen, ik denk dat ze het in de winkel wel weten.

Geplaatst:

Hoi Henk!

Je hebt heel veel soorten webcams, en niet voor niets! Wil je er echte mooie foto's/filmpjes mee maken? Of alleen om te MSN'en? Het is natuurlijk wel leuk om mooi beeld te hebben, maar voor MSN is dat niet echt nodig.. (met uitzondering van de gemiddelde cambabe :D ) Mijn zusje heeft een webcam van gemiddelde kwaliteit (geen hollywood kwaliteit, maar wel gewoon goed beeld), ter waarde van circa 20 euro (merk: Trust).

Het beste kun je gewoon naar de winkel gaan en een omschrijving geven van wat je zoekt, dan is er altijd wel iemand die je wilt helpen! Als je echt goede videokwaliteit wil, zit je vaak wel rond de 50 of zelfs 80 euro. Ik denk dat je genoeg hebt aan een Trust webcam van ~20 euro om gewoon te MSN'en, maar zoals ik al zei, als je betere kwaliteit wil om bijv. te filmen, moet je iets beter gaan zoeken.

Succes met het vinden van een goede webcam!

Geplaatst:

ik heb een trust WB-1400T het is geen superfilmcam maar goed genoeg om iemand (mij bijv:P) op msn

te kunne herkennen...

hij was rond de 20 euries dacht ik..

Geplaatst:

Ik heb een webcam van logitecht van €40 denk ik (maar ondertussen kost hij nog maar €20 ofzo ik heb hem 3 jaar geleden ofzo gekocht) De kwaliteit is goed, maar zeker niet super ;)

Geplaatst:

Dit is een handig trukje:

Ik heb een keer een sony tv gekocht, daarbij kreeg ik toen ook een ps2 met eyetoy. Die eyetoy heb ik daarna 2 keer gebruikt en toen nooit meer (net als mijn ps2 btw).

Maar dat ff terzijde:

Ik was ook op zoek naar een webcam en ineens zag ik die eyetoy weer ligge. Dus ik koppel um hem in mijn computer (gewoon usb) en er verschijnt zo'n wizard van windows. Ik automatisch zoeken naar driver, vond hij natuurlijk nix. Dus ik ging google en kwam op DEZE site terecht. Dus ik de gemodifed driver geinstaleerd en het werkt superrrrrrrrrrrrr.

Dus cheap ass GOEDE KWALITEIT webcam kopen? Ga naar marktplaats, koop zon ding voor 10 a 15 euro, instaleer het zoals op de site beschreven staat, en je hebt een goeje webcam. Werkt voor alle dingen : MSN / SKYPE noem maar op :cya:

greetz.>dumlbe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...