Jump to content

Eten en Telefoon Opnemen?


Poisonpen123

Recommended Posts

Mensen mijn levens nivo staat op 87 en ik heb naast GTA III ook vice city en San Andreas

en daar komt je levensnivo weer op 100 als ik het spel save bij GTA III niet

enne wat moet ik doen om 100 hartjes te hebben en hoe neem je in godsnaam de telefoon op

ik hoor steeds ringring nadat ik Misty naar Joey heb gebracht..

Alvast Bedankt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt geen (mobiele) telefoon in gta 3. Wat jij hoor is de telefoon van de zijmissies bij Bitch 'n' Dog Food Factory(naast Joey). Daar kan je dus ook missies doen. Je moet gewoon in de marker lopen.

Om je healt weer op honderd te krijgen, kan je naar het ziekenhuis rijden en dan het hartje oppikken ;)

als je nog vragen hebt, stel ze gerust ;)

spoeky :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mijn levens nivo staat op 87 en ik heb naast GTA III ook vice city en San Andreas

en daar komt je levensnivo weer op 100 als ik het spel save bij GTA III niet

enne wat moet ik doen om 100 hartjes te hebben en hoe neem je in godsnaam de telefoon op

ik hoor steeds ringring nadat ik Misty naar Joey heb gebracht..

Alvast Bedankt :clown:

Je health verhoog je doormiddel van health-pickups. Dit zijn hartjes-iconen die overal verspreid liggen. Je zult er altijd 1 aantreffen bij de ziekenhuizen. Je hebt ook armor pickups, deze geven je extra leven. Deze liggen ook door heel Liberty City verspreid maar dan op lastiger bereikbare plekken dan de health pick-ups.

De controls van het spel vind je als je in het pauze menu. Hier moet je naar controls gaan, en daar kan je ze zien. Er verschijnen ook soms berichten linksboven in beeld op een navigator achtig ding, en deze geeft ook een telefoonachtig geluidje. Ik denk dat dit er is, want anders staat er altijd onder 'press ... to pick up your phone'. Lees deze berichten goed, ze verschijnen maar 1 keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mijn levens nivo staat op 87 en ik heb naast GTA III ook vice city en San Andreas

en daar komt je levensnivo weer op 100 als ik het spel save bij GTA III niet

enne wat moet ik doen om 100 hartjes te hebben en hoe neem je in godsnaam de telefoon op

ik hoor steeds ringring nadat ik Misty naar Joey heb gebracht..

Alvast Bedankt :clown:

Jah uuh... Ik wilde vragen kan Claude niet praten ofzo?? volgens mij heb ik hem geen een keer horen praten

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mijn levens nivo staat op 87 en ik heb naast GTA III ook vice city en San Andreas

en daar komt je levensnivo weer op 100 als ik het spel save bij GTA III niet

enne wat moet ik doen om 100 hartjes te hebben en hoe neem je in godsnaam de telefoon op

ik hoor steeds ringring nadat ik Misty naar Joey heb gebracht..

Alvast Bedankt :clown:

Jah uuh... Ik wilde vragen kan Claude niet praten ofzo?? volgens mij heb ik hem geen een keer horen praten

Idd ja :) CJ uit SA noemt hem ook wel 'Snake without a tong'

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt inderdaad dat Claude niet kan praten. Hij is de enige personage in GTA III die niet kan praten. Je kunt aan Claude moeilijk zijn emoties aflezen. In welke situatie hij ook is, hij zal nooit iets van emotie tonen. In het hele spel hoor je hem niet praten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...