Autodiefje Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Wie heeft alle stadionmissies al uitgespeeld? Ik heb die race in Los Santos en dat parcours met die Sanchez al gedaan maar dat rijden in die put in San Fierro kan ik niet! :o Kan ik misschien een paar tips krijgen???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Gewoon proberen niet geraakt te worden en niet te snel te willen want dan gaat die bloodring weer slippen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 ik heb alle stadion missies al uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 je moet die rode checkpoints pakken , als je 1 min ofzo aan tijd krijgt ben je gewonne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 ik had 59 sec en teon lukte het nniet meer zit nu op 85.03 % van hele game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.