Gtwien Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Zoals de titel al zegt: de vliegschool en de vaarschool: - De vliegschool omdat dat zo vreselijk saai is. - De vaarschool omdat ik de coastguard veranderd heb in een ferry, wat nogal rare combinaties oplevert. - Het maakt niet uit welke award je haalt (brons, zilver of goud), maar hoe hoger hoe beter natuurlijk - Je mag codes gebruiken, maar ik denk dat je daar niet veel aan zult hebben. Voor alle duidelijkheid de missies nog eens op een rijtje gezet: Boat School: - Basic Seamanship - Plot a Course - Fresh Slalom - Flying Fish - Land, Sea, and Air Flying school: - Take Off - Land Plane - Circle Airstrip - Circle Airstrip and Land - Helicopter Takeoff - Land Helicopter - Destroy Targets - Loop the Loop - Barrel Roll - Parachute onto Target Bedankt op voorhand, Gtwien (savegame in bijlage) GTASAsf1.b
-eend- Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) doe ik mission passed - learning to fly mission passed - boat school heb verder geen cheats of mods gebruikt veel plezier met de volgende missies ( als t de goede savegame niet is doe ik t wel overnieuw ) Bewerkt: 16 januari 2007 door caviaIIIII
Gtwien Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) 22 seconden, jij bent snel... Bewerkt: 16 januari 2007 door Gtwien
Ophion Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) Ik doe de vlieg school , oke ? >>> Door Bling: caviaIIIII was eerder en hij heeft dus het recht om de savegame aanvraag af the handelen. Indien je graag wilt helpen met de savegame, kun je caviaIIIII hierover informeren via PB.<<< Oké dan ... trouwens.. hij is toch V2 ^^ dus ik kan er weinig aan doen dan Tnx voor de tip Bewerkt: 16 januari 2007 door jovu123
-eend- Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Ik doe de vlieg school , oke ?>>> Door Bling: caviaIIIII was eerder en hij heeft dus het recht om de savegame aanvraag af the handelen. Indien je graag wilt helpen met de savegame, kun je caviaIIIII hierover informeren via PB.<<< Oké dan ... trouwens.. hij is toch V2 ^^ dus ik kan er weinig aan doen dan Tnx voor de tip ik heb ze allebij dus ik wissel steeds als t een andere is
Recommended Posts