Jump to content

Las Venturas

Recommended Posts

Geplaatst:

Jongens ik ben in Las Venturas ik moest in zon *** *** grot dynamieten pakken en dan ontsnappen maar nadat ik die rode lichtjes heb gevolgd moet ik de dynamieten ergens brengen correct?

maar het is donker en allemaal zand is er , ik zie van ver een rood licht maar vind geen weg om erheen te kunenn gaan en dus val k steeds van ebrgen af begin ik steeds weer *** opnieuw plz HELP!!!

>>> Door Bling: Niet vloeken, aub!<<<

Geplaatst:

Kun je wat duidelijker en rustig zijn? Dus je hebt een probleem met de missie van Woozie, explosive situation volgnes mij. Als het donker is, doe hem dan overdag. Mocht hij echt niet lukken, post hem dan in het Savegame Aanvraag Forum.

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet zo snel mogelijk die kratjes stukrijden met die grote auto met die grote wielen en dan alles binnen een minuut ofzo verzamelen. Dan moet je volgens de route ontsnappen (volg de rode markers). Wees hierbij voorzichtig en maak soms vaart (en rem dan snel af). Je moet op deze route 2 keer security neerknallen. Als je helemaal boven bent moet je ff zoeken naar een zandbultje, waar je overheen crost, zodat je weer op de snelweg beland en dan moet je naar de auto van Woozie zijn man rijden (aangegeven met een gele (geloof ik) stip), waar je de dynamiet aflevert.

Mission Completed.

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Geplaatst:

Als het inderdaad die missie van woozie is dat moet je als allereerste het mannetje met een detonater of zo neer knallen dan verdwijnt de tijd, en kun je m gewoon op je gemak uitspelen

Geplaatst:

Kijk voor tips e.d. ook op de grootste GTA Walkthrough van nederland, Wikigta!

Ik heb hier een link voor je naar de desbetreffende missie: >>>LINK<<<

Veel succes.

Boris H.

Geplaatst: (bewerkt)
Als het inderdaad die missie van woozie is dat moet je als allereerste het mannetje met een detonater of zo neer knallen dan verdwijnt de tijd, en kun je m gewoon op je gemak uitspelen
Als dit idd werkt is het een goede tip om op wiki te zetten, staan (nog) geen tips bij. 8) Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...