Jump to content

The Portland ChainSaw Masquerade

Jericho

Recommended Posts

Ik ben net begonnen op lcs (op ps2) en nu heb ik problemen met de missie: The Portland ChainSaw Masquerade. Kan iemand mij tips geven of zijn er bepaalde trucjes om deze missie tot een goed einde te brengen, want elke keer als een man met een kettingzaag mij aanraakt ben ik al bijna dood :? Ik kan wel een stuk of 10 ventjes dood krijgen, maar dan maak ik meestal een foutje (ik blijf achter een doos ofzo steken) en dan wordt ik geraakt door een kettingzaag en ben ik meteen dood.

Alvast Bedankt :)

Delen op andere websites

Hey!

Voor deze missie kan je op WikiGTA kijken, op deze pagina! Ik heb deze pagina voor het gemak even hier geplakt:

Vincenzo belt je op om zich te verontschuldigen. Je moet naar hem komen in verband met een vracht die vervoerd moet worden. Hij bevindt zich op dat moment in de boot bij de haven. Pak de Sanchez die naast het kantoor van Vincenzo staat en rij naar de boot. Ga via de loopbrug op de boot en naar de ingang van het schip, daar stap je in de gele marker. Je bent nu in het schip, baan je een weg naar beneden. Let op, je kan enkele bruikbare items vinden. Wanneer je juist door de marker bent gegaan, sta je in een smalle gang. Loop rechtdoor en sla de 2de gang rechts in. Je kan er een colt .357 vinden. Dit is een wapen waarmee je je vijanden met één schot kan doden. Loop nu terug en verder naar beneden. Onderweg heb je nog een gang waar wat armor ligt. Stap nu in de marker. Je bent nu in één grote ruimte en hier begint de eigenlijke missie. Er zullen allemaal mannen met kettingzagen op je afkomen. Let op, dit zijn zeer sterke wapens, die je meteen in het stof kunnen doen bijten. De truc is om van links naar rechts door de ruimte te spurten. Wanneer er een bepaalde afstand zit tussen jou en de mannen, keer je je vlug om en schiet je er een paar met je colt af. Wees er zuinig mee, want zoveel kogels heb je niet. Zijn ze op, dan is het handig om nog een shotgun bij je te hebben, deze is ook een 'one shot weapon'. Wanneer ze allemaal dood zijn, zal Vincenzo met je afkomen. Hier kan je best je Micro-SMG voor uithalen. Gebruik de dozen in de ruimte om dekking te zoeken. Wanneer je de kans krijgt, lock je op Vincenzo en begint te schieten en terwijl rond te lopen. Wanneer hij dood is, heb je de missie gehaald!

Verder is het gemakkelijk als je de andere mensen die met hun kettingzaag dus, dat je die mannen achter de dozen laat haken, zo kan je ze gemakkelijk dood doen! Verder moet je altijd rustig blijven, ooit lukt het wel!

GTA-Freak2

EDIT: Nog een paar foutjes verbeterd!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een lastige missie. Als waardevolle tip kan ik je meegeven om de Paramedic missie te doen voordat je deze missie kan doen. Doordat je de Paramedic missie hebt gedaan, kun je het rennen langer volhouden. Als je geen zin hebt in de Paramedic missie, dan moet je het rennen afwisselen met het springen. Deze missie moet je altijd doen met volle armor en volle Health. Qua wapens zou ik je adviseren om een Micro-SMG mee te nemen. Daarnaast zou een shotgun ook een goed wapen zijn. Bij deze missie moet je jezelf niet in een hoek laten drijven door die kettingzaagmannetjes. Blijf altijd uit die hoeken. Als je in een hoek bent gedreven, dan kun je heel moeilijk ontsnappen. Je moet om de zoveel tijd een paar man doden. Je moet dan proberen om een voorsprong te pakken. Maak die mannen niet in een keer af. Ze komen vaak met 2 a 3 man op je af stormen. Bij deze missie moet je veel geduld hebben.

Delen op andere websites

ik heb het 2x gedaan zodat ik cox mascotte (kippen) costume ook kreeg.. ik heb bij stats staan 250 kills.. dus

reken op 125 man.. als je het voor de 2e keer doet lopen die mannetjes ook in het cox mascotte costume

en hebben ze meer health en/of armour want met een 1shot1kill wapen zoals bijv de colt of een shotgun

gaan ze alleen dood als ze redelijk dicht bij zijn..

Delen op andere websites

je moet het nog twee keer na de missie spelen voor de 100% te halen en dan krijg je ook dat pak waar BoDyLoTioN het over had. [Maar dat pak alleen al is al vet, vooral in multiplayer erg grappig: zie je opeens een kip rennen :bonk: ]

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

nou heb een revolver op zak en een shotgun met genoeg ammo want 1 schot=1kill

(als je x achterelkaar indrukt dan ren je zoveel als je wild tenminste op de psp)

>>> Door SummerBase: Zoals je kunt zien, zie je in de post hierboven dat het al opgelost is, het was dus niet meer nodig om een antwoord te geven. In het vervolg niet meer bumpen dus, weet je niet wat bumpen is? Lees dan even de ForumFAQ door.<<<

Delen op andere websites

• 3 weken later...
Ik ben net begonnen op lcs (op ps2) en nu heb ik problemen met de missie: The Portland ChainSaw Masquerade. Kan iemand mij tips geven of zijn er bepaalde trucjes om deze missie tot een goed einde te brengen, want elke keer als een man met een kettingzaag mij aanraakt ben ik al bijna dood :? Ik kan wel een stuk of 10 ventjes dood krijgen, maar dan maak ik meestal een foutje (ik blijf achter een doos ofzo steken) en dan wordt ik geraakt door een kettingzaag en ben ik meteen dood.

Alvast Bedankt :)

je moet veel bommen bij hebben en dan loop je zover mogelijk tot ze allemaal in 1 rij lopen dan drop je een bom dit doe je 2x maar er zal ook health afgaan dus je zal de health cheat vanbuiten moeten kennen daarna vermoord je vicenzo met de shotgun door er 2a3x op te schieten dan is de missie voorbij :Y

>>> Door SummerBase: Kijk in het vervolg even naar de datums, dan zie je dat Jericho allang geholpen is. ;)<<<

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Nou... Ik heb de missie met een Mini Gun gedaan... en tog niej gehaald.... Ergens in de boot ligt een Equalizer (Gwoon soort geweer) en die heeft iedereen binne n1 klap dood. Zo heb ik het gehaald!

Delen op andere websites

Nou... Ik heb de missie met een Mini Gun gedaan... en tog niej gehaald.... Ergens in de boot ligt een Equalizer (Gwoon soort geweer) en die heeft iedereen binne n1 klap dood. Zo heb ik het gehaald!

Er bestaat geen "Equalizer". Hier staan alle wapens van GTA: LCS. Kijk trouwens ook even naar de post boven je... :clown:

Delen op andere websites

Er bestaat geen "Equalizer". Hier staan alle wapens van GTA: LCS. Kijk trouwens ook even naar de post boven je... :clown:

Er bestaat wel degelijk een equalizer, alleen dan onder een andere naam. De Colt Python (in GTA: VCS de equalizer) krijg je bij het behalen van 50 hidden packages, en hij heeft ook vaste vindplaatsen. De equalizer is misschien iets anders, maar je krijgt zowel met de Colt Python als met de Equalizer mensen dood met slechts 1 schot. Maargoed, ik denk dat we dit topic nu weer met rust kunnen laten, want Jericho heeft het waarschijnlijk allang gehaald ;)

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

• 2 weken later...

Als het goed is zit er een pistool in het schip die als je een keer schiet dan die man dood is. :clown:

Die moet je pakken en dan ken je die missie halen heb ik ook gedaan stilstaan en dan neerschieten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...