Talietje Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Ik krijg voor wiskunde binnenkort een toets met Cabri II op de computer. En... weet iemand misschien waar ik Cabri II in het nederlands kan downloaden? Een trial is goed hoor! alvast bedankt..... Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Cabri hebben wij ook... Je moet vragen aan de leerar(es) of je even de CD-rom mag lenen om het te installeren . Wat ook een goed programma is is GeoGebra.Meetkunde,het lijkt er wat op hier een link: GeoGebraHier kun je ook gemakkelijk mee tekenen,stel het even voor aan je leraar(es) Over Cabri. Cabri Hierzo dacht ik IB Reageren
ViceAgent Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 (bewerkt) EDIT: Als ik hierboven lees kan ik het fout hebben, probeer dat eerst even . Hee Tallex! Ik heb even voor je gezocht, en heb de website van Cabri gevonden (die je waarschijnlijk zelf ook al gevonden had), maar hier toch de link. Er is wel een demo te downloaden (trial), maar die is niet in het Nederlands beschikbaar.. Wel in de talen "Frans", "Spaans", "US/GB Engels", "Italiaans" en "Duits". Hier is de download link, maar die is dus niet in het Nederlands beschikbaar.. Hopelijk heb je er toch wat aan! Bewerkt: 16 januari 2007 door ViceAgent Reageren
Talietje Geplaatst: 16 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ICE BANANA, maar op die ene site voor cabri te downloaden moet je aboneren. ViceAgent, Het moet nederlandstalig zijn, anders kan ik het niet leren :$ En.. mijn leerkracht kan de cd niet uitlenen aan ons. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ICE BANANA,maar op die ene site voor cabri te downloaden moet je aboneren. ViceAgent, Het moet nederlandstalig zijn, anders kan ik het niet leren :$ En.. mijn leerkracht kan de cd niet uitlenen aan ons. Hmm.. dan word het lastig! Hebben je vrienden de CD ook niet? Anders zou je die kunnen lenen.. Maar ik vind het overigens wel slecht dat je een PW krijgt over iets, dat je thuis niet leren kan.. Als het programma op de PC's van je school geïnstalleerd staat, kun je eventueel daar oefenen. Anders weet ik het ook niet meer helaas.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.