jvl50 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 als ik op deze site een savegame download en in m'n san andreas user files map zet en san andreas speel zie ik hem wel staan bij load game hij laad hem ook wel maar als het laadbalkje vol is blijft word het beeld zwart (en bijft ook zwart). dus conclusie savegame werkt niet. weet iemand hoe het komt en hoe ik het kan verhelpen p.s. de save game was voor v1.0 en heb ook v1.0 (eigenlijk v2.0 maar heb hem gemod naar v1.0) p.s 2 (NEEEE! geen playstation 2 maar de tweede ps) ik was bij 1 van de missie up up up and away van woozie. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Door je mod waarschijnlijk. Probeer een savegame voor V 0.2 te downloaden mishien dat hij dan werkt. btw dit bericht is uitzonderlijk Kort maar ik moet even weg en heb niet zo'n veel tijd om te typen Neem me niet kwalijk IB Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Kan je ook geen new game beginnen? Als dit wel zo is, kan het ook zijn dat er je een mod erin hebt gezet, die misschien niet werkte. Dit had ik ook een keer. Had een tattooage mod erin gezet, die ikzelf had gemaakt, alleen werkte de mod niet. En de tattoo die de mod verving had ik al op m'n CJ gezet. Daardoor deed mijn spel het ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.