erterer0 Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Kun je bij adobe fotoshop iets wat je wil uitsnijden kopieren met kleur? Ik kopieerde het naar een andere afbeelding in ik kreeg een zwart witte vorm? Kan dit in kleur? Reageren
Preddy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Volgens mij staat de tweede afbeelding nog ingesteld met 'grayscales' als kleurenindeling. Hierdoor wordt de afbeelding in zwart/wit variaties weergegeven, zonder kleuren dus. Om dit te veranderen, selecteer de tweede afbeelding en verander Grayscales in RGB colors, zoals in het plaatje weergegeven: Bewerkt: 17 januari 2007 door Preddy Reageren
Scarcetti Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 oe b zelf ook een klein oke een groot probleem met photoshop ik heb het perongeluk gedelete en ik weet niet waar we hem kunnen downloaden ---btw ik ben niet zo handig met google dwz =ik heb niets gevonden Reageren
BigM Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 oe b zelf ook een klein oke een groot probleem met photoshop ik heb het perongeluk gedelete en ik weet niet waar we hem kunnen downloaden ---btw ik ben niet zo handig met google dwz =ik heb niets gevonden Je kan hem downloaden ja. Maar daar mag hier niet over gesproken worden op dit forum. Het is iligaal > warez<. 100% dat niemand Je dan kan helpen met dit probleem. Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 oe b zelf ook een klein oke een groot probleem met photoshop ik heb het perongeluk gedelete en ik weet niet waar we hem kunnen downloaden ---btw ik ben niet zo handig met google dwz =ik heb niets gevonden We mogen je geen directe download link geven naar de voledige versie, maar ik mag je wel de link geven naar de trail versie. Met een 'zoekactie' ben ik op de website gekomen waar ik vervolgens op 'deze' pagina uit kwam. Met wat zoekwerk kwam ik ook Adobe Photoshop® CS2 tegen en daar tot mijn verbleiding kon je het ok uitproberen. Op deze pagina kan je het downloaden, echter moet je jezelf wel even aanmelden, maar dat is zo gebeurt. Ik wens je heel veel succes met Photoshop en het is zeker een aanrader om het te kopen, wanneer het bevalt. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Dit topic is denk ik beter op zijn plaats in het forum 'Graphics Algemeen', bij deze verplaatst dus. Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Ik zie het de laatste tijd steeds vaker, dat vragen over Photoshop gesteld worden in een nieuw topic. Zou je zo vriendelijk willen zijn ook andere leden die vragen hebben over Photoshop (en dan bedoel ik dingen die in Photoshop gebeuren), je vraag te stellen in het Photoshop Helpdesk topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.