Jump to content

Yung Joc Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Na lang geen design van mij te hebben gepost heb ik maar weer iets gemaakt voor een Battle tegen Arjen & Slimm. :)

yungjocsigdppngjq8.png

Hij komt het mooist uit op een donkere achtergrond, zelf vind ik hem niet helemaal perfect maar wel mooi.

Geplaatst:

Vooruit, omdat jij het bent :puh:

Ik vind het een leuke sig, je hebt er denk ik wel 2 uurtjes ingestoken, maar het resultaat is dan ook wel goed. De brushes heb je goed door elkaar gezet, en de C4D(Volgens mij) heb je er ook goed ingezet. Het is wel goed, maar ik weet niet of het de beste ooit is.... Ik twijfel nog tussen de cijfers, maar ja, je hebt hem wel mooi gemaakt.

Cijfer: 8.9!

Veel success met de andere sigs die je gaat maken.

Geplaatst:

Goed dan. :) Wel een dikke 'chapeau' voor al het werk dat je in die sig gestoken hebt. Je render past goed bij je achtergrond. Alleen zou ik er een 1px stroke omdoen. Of staat daar nou een stroke? Het is iig niet erg duidelijk.

8.5

Geplaatst:
Goed dan. :) Wel een dikke 'chapeau' voor al het werk dat je in die sig gestoken hebt. Je render past goed bij je achtergrond. Alleen zou ik er een 1px stroke omdoen. Of staat daar nou een stroke? Het is iig niet erg duidelijk.

8.5

Bedoel je een stroke rondom de sig? Die is er niet, ik heb een klein dun randje rondom de sig lichter gemaakt, een border stond niet zo mooi. Op een donkere achtergrond zie je het wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...