DaddyPimp Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Na lang geen design van mij te hebben gepost heb ik maar weer iets gemaakt voor een Battle tegen Arjen & Slimm. Hij komt het mooist uit op een donkere achtergrond, zelf vind ik hem niet helemaal perfect maar wel mooi. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 40x bekeken en geen rates..? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Vooruit, omdat jij het bent Ik vind het een leuke sig, je hebt er denk ik wel 2 uurtjes ingestoken, maar het resultaat is dan ook wel goed. De brushes heb je goed door elkaar gezet, en de C4D(Volgens mij) heb je er ook goed ingezet. Het is wel goed, maar ik weet niet of het de beste ooit is.... Ik twijfel nog tussen de cijfers, maar ja, je hebt hem wel mooi gemaakt. Cijfer: 8.9! Veel success met de andere sigs die je gaat maken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Bedankt GTABoy --- Blijf het bij 1 rate of kan ik er meer verwachten? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Goed dan. Wel een dikke 'chapeau' voor al het werk dat je in die sig gestoken hebt. Je render past goed bij je achtergrond. Alleen zou ik er een 1px stroke omdoen. Of staat daar nou een stroke? Het is iig niet erg duidelijk. 8.5 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Goed dan. Wel een dikke 'chapeau' voor al het werk dat je in die sig gestoken hebt. Je render past goed bij je achtergrond. Alleen zou ik er een 1px stroke omdoen. Of staat daar nou een stroke? Het is iig niet erg duidelijk. 8.5 Bedoel je een stroke rondom de sig? Die is er niet, ik heb een klein dun randje rondom de sig lichter gemaakt, een border stond niet zo mooi. Op een donkere achtergrond zie je het wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.