Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zeer recent begonnen met sigs te maken , en ziet er naar uit dat ik hierin een nieuwe hobby heb gevonden. Gelieve (opbouwende) kritiek. Bedankt...

keirauu6.jpg

Groet.

Bewerkt: door TL rich
Geplaatst:

Als je pas begonnen bent.. vind ik dit echt heel mooi man !! je hebt dr gevoel voor

mooi verdeeld alles, wel zou ik dat stukje waar 'TL Rich' staat ook een bruinachtige kleur geven

Goed gesmudged bij je render en mooie brush links van je sig

Mijn tip: Border staat nooit slecht bij een sig en je zou em meer diepte kunnen geven

Maar hij is zeker mooi gemaakt, een 8.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Allereerst natuurlijk welkom op het forum.

Dan de sig, ik zie dat mijn tegenstander in de komende battle zeker goed op kan gaan met PS. Ik heb alleen wel wat minpunten, teneerste ziet hij er voor het gevoel dat je volgens mij wilde creëren(soft) veel te grof uit. De C4D layers die je er (volgens mij) in hebt gestopt, komen helaas niet goed uit, volgens mij heb je hier de replace filter voor gebruikt maar goed het ziet er hoe dan ook niet echt gelikt uit. Verder is Keira Knightley te veel ingeblend en is de spatter daar teveel ingeblend, dit komt niet zo zeer omdat je alleen nog maar de rechterkant van de zijkant ziet, maar meer omdat het niet goed overloopt. Ik ken signature's waarin de render nog nauwelijks te zien is maar waar je kan zien dat de render als het ware in de duisternis wordt weggenomen. Volgens mij was dit bij jou ook de opzet maar is dit door de linker kan niet echt goed gelukt.

Voor 1 van je eerste sigs is dit een uitstekende maar komt hij door de aanstap problemen die je als beginner hebt nog niet lekker uit de verf:

7,5

Verder kun je natuurlijk hier altijd om hulp vragen: Photoshop Helpdesk

En hier zijn wat tutorials: GTA Forum Tutorials, ook kun je nog eens op gamerenders kijken: >Klik<(hele goede GFX site, alleen wel in het engels)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Beide vriendelijk bedankt , ik zal hier zeker mee aan de slag gaan... de vs sig die ik gemaakt heb is juist heel rustig Goliat... Ik zal hier komende tijd mijn werk plaatsen in de hoop opbouwende kritiek te ontvangen en zo beter te worden...

Groet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...