De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 alle scholen gpoud by auto school nog 4 zilver ofzo :S Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 IK heb net nog wat rijschool gedaan en heb bijna alles goud! Alleen City Slicking en Burn and Lap kan ik niet. Heeft iemand Tips voor die laatste? Ik haal em altijd rond de 39 sec maar heb toch maar brons :angry: En dan nog iets... bij de Bikeschool remt mijn motor altiojd vanzelf als ik stoppie probeer. Ik hoop dat het geen fout is met mijn gta. Zeg me dat ik iets verkeerds doe, Please!!!!! Reageren
zupadomien Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 yuwww ik moet ook burn and lap doen ik haal wel 73procent maar ik kreeg steeds geen medaille???weet iemand hoe dat komt?? Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Heb net City Slicking gold gehaald. Burn and Lap blijft Brons met 77% hoewel ik onder de 40 sec haal. HULP!!!! Reageren
zupadomien Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ma ik heb ook boven de 70procent en krijg geen medaille !!! ( moet ge bij ze allemaal goud hebben om het uit te krijgen?? Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb daarnet alles goud bij vliegschool, en alles goud bij motorschool gehaald. Alleen bij die rijschool van de auto, kan ik drie dingen niet met goud behalen. Waaronder die opdracht dat je je auto precies tussen die andere twee auto's moet parkeren. Heeft iemand een tip hoe ik die kan halen. want of ik ben steeds te laat met remmen of te vroeg. Of ik knal tegen die andere auto's aan. Kan iemand mij helpen? Reageren
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb bij de autoschool alles goud behalve burn and lap en city slicking. Weet iemand wanneer je goud hebt bij burn and lap?? Reageren
sNICKer Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik heb bij de autoschool alles goud behalve burn and lap en city slicking.Weet iemand wanneer je goud hebt bij burn and lap?? dat krijg je als je het korter dan 33 sec af hebt. Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) IK heb net nog wat rijschool gedaan en heb bijna alles goud!Alleen City Slicking en Burn and Lap kan ik niet. Heeft iemand Tips voor die laatste? Ik haal em altijd rond de 39 sec maar heb toch maar brons :angry: En dan nog iets... bij de Bikeschool remt mijn motor altiojd vanzelf als ik stoppie probeer. Ik hoop dat het geen fout is met mijn gta. Zeg me dat ik iets verkeerds doe, Please!!!!! Je rijd dan te lang door voor die stoppie het moet in die pionen allemaal gebeuren! trouwens de driving school heb ik helemaal goud! Bewerkt: 21 november 2004 door petersmurfje Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) IK heb net nog wat rijschool gedaan en heb bijna alles goud!Alleen City Slicking en Burn and Lap kan ik niet. Heeft iemand Tips voor die laatste? Ik haal em altijd rond de 39 sec maar heb toch maar brons :angry: En dan nog iets... bij de Bikeschool remt mijn motor altiojd vanzelf als ik stoppie probeer. Ik hoop dat het geen fout is met mijn gta. Zeg me dat ik iets verkeerds doe, Please!!!!! Je rijd dan te lang door voor die stoppie het moet in die pionen allemaal gebeuren! trouwens de driving school heb ik helemaal goud! Owkay, ik zal het ..... morgen meteen probere dat krijg je als je het korter dan 33 sec af hebt. :blink: En uhm... Hoe doe je dat in godsnaam????? Bewerkt: 21 november 2004 door Autodiefje Reageren
Cardoow Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Eey een vriend van me zegt dat je gwoon bij de rijschool allemaal zilver moet halen :S :huh: Reageren
Cardoow Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Iemand een tip voor Burn and Lap ??? Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Hoe ging Burn and lap okalweer? Reageren
Cardoow Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 So 5 rondjes rijden binnen 40 sec. Reageren
GeaN Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 volgens mij doe ik wat fout..? Wat moet ik bij de rijschool met 't onderdeel "180" doen..? Yeah, I know... bochtje maken om die pionen heen met de handrem (R1) dat gaat goed, alleen als de seconden dan afgelopen zijn... staat er: Final Heading = 100%... alleen bij Final Position blijft er maar 0% staan... hoevaak ik 't ook overnieuw doe..? help..! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.