GeaN Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 volgens mij doe ik wat fout..? Wat moet ik bij de rijschool met 't onderdeel "180" doen..? Yeah, I know... bochtje maken om die pionen heen met de handrem (R1) dat gaat goed, alleen als de seconden dan afgelopen zijn... staat er: Final Heading = 100%... alleen bij Final Position blijft er maar 0% staan... hoevaak ik 't ook overnieuw doe..?help..! ahh, ik heb 't al... moest weer terugrijden naar waar ik begonnen was... tja, wist ik veel :S blont..! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik moe ter nog een paar goud 2 die me zowieso nooit gaan lukken ~door de stad rijden (heb zilver goud lukt nooit) en butrn a lap haal heletijd 94-96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 [color=b lue]hoe reed jij by city slicking dan>>?<< Tell me! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 hebb alles goud behalve city slicking iemand Goude Tips of een route ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 (bewerkt) Dat heeft al eens iemand gezegd. De beste route is over de trambaan rijden en dan (als je bij het checkpoint bent) de zelfde route terug rijden. Ik heb bij city slicking nu 98% <_< Bewerkt: 22 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik haal heletyd 97 ik vind het nu gewoon zo kut spel ... hebben ze niet nagedacht dat de super gt een klote auto is en er fucking veel autos rijden ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 heb 100 terwijl ik teten een autop zachjes reed en tegen een paal!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ey , Moet je nu alles goud halen ,,? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb alles goud By bronze: super gta By silver: Bullet By Gold:HOTKNIFE!(hij is egt vet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 @ Gtamaster: wil jij even zeggen hoe je Burn and Lap doet????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Ik heb alles goud of zilver en een enkele bronzen.. dat is toch goed? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Burn And LAp haal ik niet help!!!!! ik zit op 36 seconde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 Burn And LAp haal ik niet help!!!!!ik zit op 36 seconde. Simpel.. veel oefene.. Je moet gewoon elke keer achter elkaar met je neus rond de binnenste pion gaan bij wijze van spreken.. snappie? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Ik moet nog drie dingen voor goud halen, Dat je op twee wielen moet rijden, Dat je moet parkeren, en volgens mij nog een. Ik wordt er schijtziek van!!! Smijt die controller een keer door het raam... :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Eey ,, Je hoeft niet alles goud , of wel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.