henk_jan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 voor die Hotknife wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) Ik denk dat je alles goud moet halen als je 100% wil. Bewerkt: 23 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Ik ben nu blij dat k 2 x goud heb en de rest zilver , Bijn city slicking 99 % :S 6 tiende seconde te laat :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Heeft iemand een Screenshot van de Hotknife ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) Op deze link staan alle voertuigen die te vinden zijn in SanAndreas, druk op een voertuig en je krijgt de sex-appeal te zien die je krijgt als je erin rijd, en hoe de auto eruit ziet.. :rolleyes: Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Of kijk in deze topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 Kj bedankt , ga nu goud halen bij alle missies van de rijschool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Simpel.. veel oefene.. Je moet gewoon elke keer achter elkaar met je neus rond de binnenste pion gaan bij wijze van spreken.. snappie? :unsure: Uhm...een beetje. Ik zal het eens proberen... Heb nu alle scholen al alles goud behalve die domme rijschool door burn and lap. :angry: Nog een vraagje: moet je ook in die bocht dan stoppen met gas geve, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 krijg je nog vette vliegtuige als je bij vlieg school alles goud hebt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 (bewerkt) Je krijgt een stuntplane en een hunter Bij bootschool krijg je een Jetmax. Heb nu alles goud gehaald bij rijschool ,bedankt voor de tip mrselected! Bewerkt: 24 november 2004 door Autodiefje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 tip doe inside vieuw en kijk dan hoe scherp je omd e pion kan werkt egt meot je heletijd gaan slippen en je moet na het hand remmen niet gas in blijven houden maar ff los en dan verder karren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cardoow Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Heb nu alles goud ,, Maah de hotknife is echt vet :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 woow tering ik ga snel alles ff goud hallen ik heb daar bijna alles goud maar paar waren echt moelijk :angry: met die vliegschool de motor school is het makkelijkst en die auto dingen die latste is idd heel moelijk ik kwam daar net optijd ik had nog 2 sec. over ik ging niet over trein of trem spoor dat eerste stukje wel maar later moet je recht door nou ja lang verhaal maar heb wel 20 × overnieuw moeten doen omdat steeds gasjes mij gingen afsnijden op de weg :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the super killer Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) bij mij lukt de eerste oprdracht van de rijschool al niet. snap niet hoe je zo 360 in 10 seconden moet maken Edit door exabyte: Geen bijdehante opmerkingen over de datum! Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
job+thom Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 waneer gaan die schoolen open? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.