biekstra Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Jongens het zal wel aan mij liggen maar ik weet echt niet wat ik moet doen met de motoren en auto's met een rode pijl er boven Ik moet hem uit de side halen en vernietigen maar hij is niet kapot te krijgen HELP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Je bedoeld waarschijnlijk de ' Gang - voertuigen ' die voor de ' Empire Buildings ' staan ? Zoja , moet je gewoon op deze voertuigen beginnen schieten tot wanneer ze ontploffen . Van zodra , een gang - voertuig ontploft begint er een aanval waarin jij de ' Empire Building ' kan veroveren . Wat je moet doen is gewoon alle ' Gang - Members ' doodschieten . Daarna moet je ook nog even binnen een paar ' Gang - Members ' een kopje kleiner maken . In totaal zijn er zo 30 Empire Buildings te veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Een voertuig kapot krijgen gaat niet simpel, dat klopt. Om zo'n gang car kapot te krijgen met een normaal geweer moet je de handmatige richtmodus instellen. Dit doe je door op de ''down toets'' te drukken. Wat je ook kan doen, en wat handiger is, is iets in de richting van het voertuig gooien. Deze ''Thrown weapons'', een goed voorbeeld hiervan is een granaat, koop je bij de Ammu Nation. Als het voertuig eenmaal in de fik staat ontploft het en dan zou ik wat afstand nemen. Na de ontploffing verschijnen er instructies over hoe je het gebouw moet veroveren. Dit is voornamelijk wat Gang members vermoorden, zoals Nicsan hierboven al zei. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
biekstra Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Ja was er net achter gekomen dat je een richt rondje in je scherm moet hebben die je dan op de auto of motor moet richten Ik heb zelf de shotgun gebruikt werkt echt goed ook om gang leden weg te poeffen Jongens bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HippeEend Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2007 Nou, mij lukt het wel vrij makkelijk. Ik geef je wat tips: Ga naar Ammu-nation en koop het BESTE wapen dat ze hebben en vernietig dan die auto. tip 2: Pak een andere auto en rijdt er telkens tegen aan zodat die verbrand.. Meer tips heb ik niet.. Greetz en suc6: HippeEend >>> Door SummerBase: Heb je gezien wanneer de laatste post geplaatst is in dit topic? Die dateert van '17 Jan 2007, 18:55:06', dat is al meer dan een week geleden en de topic starter heeft ook al aangegeven dat het duidelijk is. Dan is het niet nodig om nog een keer te reageren, de bedoeling zit goed . De uitwerking is minder, let op de datums in het vervolg. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duikertje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2007 met een bazooka of handgranaten gaat het ook makkelijk met een vlammen werper overgs ook -------------------------------------------------------------------------------- je kan ook je outo laten instaleren met een bom je outo ertegen aan zetten en dan hem laten ontploffen >>> Door SummerBase: Als je nog iets wilt toevoegen aan een topic dan is het voor in het vervolg verstandig dat je de 'EDIT'- knop gebruikt. Berichten samengevoegd en in het vervolg er op letten, bij voorbaat dank. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.