brbgtaplayer Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hallo, ik heb zelf windows 98 eerste editie, en ik heb de upgrade nodig zodat het win98SE wordt. weet iemand waar ik win98 upgrade kan bestellen? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Microsoft is kort geleden gestopt met de ondersteuning van Windows 98, dus geen automatische updates meer, en praktisch geen downloads. De kans is vrijwel nihil dat je het nog ergens kan kopen. Klik hier om naar de 98 site van Microsoft te gaan, hier staan nog wel wat downloads, maar geen upgrades.. Ik denk dan ook dat dit: "Last updated: Monday, January 06, 2003" genoeg zegt... Ik denk dat je het beste gelijk kan upgraden naar XP, tenminste als je pc dat aankan. XP is nog volop verkrijgbaar, en is meteen een stuk stabieler en veiliger. Daarnaast wordt XP nog ondersteunt met updates.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.