Cenzy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 joeew Ik was derjuist ' The Introduction ' aant bekijken en ik zat aan de scene in Liberty City CJ steelt een auto en mijn oog valt op de Achtergrond : Sex Club Seven .. In 1992 ? In 1998 was het toch nog de ene Sexclub van JD'O tool ? Fout Mischien Als dit al gezegt of gevonden is mijn excuses dan maar ik wou het gewoon maar even zeggen : Cenzy Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Idd ja. De club waar jij het over hebt is die van Luigi uit GTA III, waar Claude nu dus naartoe gaat. Wat is je probleem dan? Reageren
SWYV Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Koen, als jij goed nadenkt die stripclub heet in volgende GTA's - GTAIII: jaar 2001: Strip club seven - GTA LCS: jaar 1998: JD O'Toole (ofzo) - GTA SA: jaar 1992: zoals GTA III dus is wel raar in 1992 en 2001 zelfde naam en look en ertussen dus in jaar 1998 ziet zo anders uit Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Koen, als jij goed nadenktdie stripclub heet in volgende GTA's - GTAIII: jaar 2001: Strip club seven - GTA LCS: jaar 1998: JD O'Toole (ofzo) - GTA SA: jaar 1992: zoals GTA III dus is wel raar in 1992 en 2001 zelfde naam en look en ertussen dus in jaar 1998 ziet zo anders uit Oops, je hebt gelijk. Kan iemand in het HIU kijken of het daar ook zo heet? Ik haalde LCS en SA door elkaar. Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Dit is waarschijnlijk gewoon een slordigheidsfoutje van Rockstar. Ze hebben waarschijlijk gewoon een stuk van Liberty City uit GTA III naar sa geexport en daar die opnames gemaakt. B.T.W. was GTA LCS al uit toen the introduction gemaakt werd? Boris H. Reageren
Bling Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Dit is geen Easter Egg. Het feit is namelijk dat in de tijd dat San Andreas werd gemaakt nog geen plannen waren voor de maak van Liberty City Stories. Hierdoor wist Rockstar simpelweg nog niet van het bestaan af van Paulie's Review Bar, in de tijd van LCS (1998). Daarom is gewoon exact dezelfde stad gebruikt uit GTA III, en dan kan het inderdaad voorkomen dat je wat verschillen aantreft, omdat Liberty City in de periode tussen 1992 en 2001 nog een onbekend gat was. Ik zal het topic niet gelijk sluiten, maar aangezien dit geen Easter Egg is, verplaats ik hem naar "SA General". Reageren
Cenzy Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Tss toch slordig van Rockstar hoor Maarja je hebt gelijk , ze wisten toen nog niets van LCS , was ik vergeten Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Wat ik raar vind .. is dat claude in 2001 .. 10 jaar lang in de bak heeft gezeten .. dus was het 1991 toen hij opgepakt werd .. maar in SanAndreas (1992) zie je hem gewoon bij een missie .. dus hier klopt iets niet,, Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Wat ik raar vind .. is dat claude in 2001 .. 10 jaar lang in de bak heeft gezeten .. dus was het 1991 toen hij opgepakt werd .. maar in SanAndreas (1992) zie je hem gewoon bij een missie .. dus hier klopt iets niet,, Je begrijpt het verkeerd. Hij hééft geen 10 jaar in de bak gezeten, hij was er voor veroordeeld. Hij weet te ontsnappen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 ow owkej zo weet ik dat ook weer Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Kan iemand in het HIU kijken of het daar ook zo heet? Het toeval wil dat Sex Club 7 inderdaad in het stukje Liberty City in GTA San Andreas aanwezig is. Al hoewel het gebouw van zeer slechte kwaliteit is, is de gevel van Sex Club 7 duidelijk te herkennen. Of Rockstar destijds nog niet in de weer was met GTA Liberty City Stories is discutabel, maar feit blijft dat het een continuïteitsfoutje is. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Het is gewoon een foutje van Rockstar hun konden tijdens de maak van GTA San Andreas ook nog niet veel weten over GTA LCS dat kwam later pas. Het kan ook dat in 1992 Sex Club Se7en van Luigi Goterelli is in 1998 van JD O Toole en in 2001 weer van Luigi Goterelli. Hij kan hem ook eerst verkocht hebben en na een tijdje weer terug gekocht hebben. Reageren
Cenzy Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Dit Kan inderdaad , maar ik denk dat het een beetje stom zou zijn Marrjaah het kan inderdaad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.