Jump to content

Ge-ergerd!

GTA 0wn3r

Recommended Posts

IK RAAK GE IRRITEERD AAN MENSEN DIE NIET BEGRIJPEN DAT ER EEN ZOEK FUNCTIE IS EN DUS DUBBEL POSTEN !!

En dus vraag ik vriendelijk om EERST even deze regels die altijd boven een topic staan.. door te lezen.....

Regels:

-Kijk eerst of er al een onderwerp is over je probleem/ bericht voordat je zelf een onderwerp opent.

-Gebruik normale taal.

-Post geen zinloze en irritante berichten, houd het gezellig.

-Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot Grand Theft Auto.

-Als je een plaatje upload/ toevoegt verklein hem dan eerst naar 640X480 of kleiner en sla hem op in JPG formaat.

*dankje*

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Delen op andere websites

IK RAAK GE IRRITEERD AAN MENSEN DIE NIET BEGRIJPEN DAT ER EEN ZOEK FUNCTIE IS EN DUS DUBBEL POSTEN !!

En dus vraag ik vriendelijk om EERST even deze regels die altijd boven een topic staan.. door te lezen.....

Regels:

-Kijk eerst of er al een onderwerp is over je probleem/ bericht voordat je zelf een onderwerp opent.

-Gebruik normale taal.

-Post geen zinloze en irritante berichten, houd het gezellig.

-Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot Grand Theft Auto.

-Als je een plaatje upload/ toevoegt verklein hem dan eerst naar 640X480 of kleiner en sla hem op in JPG formaat.

*dankje*

weet je waar ik aan ge-ergerd raak?

aan mensen die een zinloos topic maken omdat dit de taak is voor de moderators.

<_<

Delen op andere websites

Tjonge jonge, als dit geen dubbelpost is... Het staat al bovenin elke pagina! En denk nou niet dat door jou thread meer mensen er op zullen letten! Als het boven elk topic staat dan is dat toch genoeg? Nee, meneer moet er een hele thread voor opstarten. Mods? Slotje graag!

Bewerkt: door jonnyboy
Delen op andere websites

Ik ben het eens met de vorige reacties, dit is iets voor de mods...

Daarnaast bedoelen mensen het niet verkeerd, dan hoef je niet meteen pissig te worden <_<

Ik ben het eens dat het iets voor de mods is en een iets genuanceerdere uiting gezelliger was geweest :-)

Maar over het niet verkeerd bedoelen... de meeste dubbele vragen komen voort het te lui zijn om de zoekfunctie te gebruiken.

(of niet weten dat een zoekfunctie op een forum bestaat, maar die kans lijkt me niet heel groot: (bijna?) ieder forum op het net heeft een zoekfunctie)

Delen op andere websites

Ik vond het blijkbaar nuttig genoeg om er over te beginnen..

Ga maar eens na hoeveel dubbele topics er zijn..

Ik heb een eigen mening en die geef ik . (en kom nou niet lullen dat ik een zeikerd ben aangezien een eigen mening nog steeds mag. ;))

Jullie mogen van mening zijn dat dit een nutteloos topic is, Maar dat maken jullie ervan. Omdat jullie off topic lullen :)

Delen op andere websites

Ik heb een eigen mening en die geef ik . (en kom nou niet lullen dat ik een zeikerd ben aangezien een eigen mening nog steeds mag. ;))

Jullie mogen van mening zijn dat dit een nutteloos topic is, Maar dat maken jullie ervan. Omdat jullie off topic lullen :)

ga jij is na hoeveel slijmerige berichten je post...

alsjeblief, wil je er mee ophouden, als de mods jou mod willen hebben geven ze dat wel zelf aan,. daar hoef jij niet voor te zorgen -_- *GROTE ZUCHT* -_-

Delen op andere websites

Hallo? Dit is een dubbele toppic! Het spijt me om het te zeggen maar wat jij zegt staat al boven ELKE pagina! Okee, dit is geen dubbele topic, maar dit is een ZOVEEL-PAGINA'S-ALS-ER-OP-HET-FORUM-ZIJN topic.

En jij vond het nuttig genoeg om er over te beginnen, nou, wij allemaal vinden het niet nuttig genoeg. Zoals je kan lezen.

En als jij zo graag wil dat er geen dubbele topics zijn vraag dan aan de mods of ze die regel ff duidelijk willen neerzetten.

Ik vind dat je niet zo moet zeuren.

Delen op andere websites

Dus omdat jij het nuttig vind is het geoorloofd?

Denk eens na.Andere mensen die dubbele topics aanmaken vinden het ook nuttig terwijl dat niet zo is.

En je bent wel een zeikerd, eigen mening of niet.

Dus ga niet zeuren over nutteloze topics als je er zelf 1 opent.

Wat wou je er mee bereiken dan?

Als je je dat eerst had afgevraagd dan had je waarschijnlijk dit topic niet geopend.

Delen op andere websites

ja ckr , je loopt bijna bij elke forum te zeuren , je denkt dat je een mod ofzo bent.

als je zo belanrijk zou zijn , zoude die mods je allang zo iemand maken ,

geef voortaan geen commentaar , laat de mods dat opknappen

ps, ik begin me aan jouw te ergere

Bewerkt: door thugkai
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...