Jump to content

Het "Hoe heet dit font" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit topic is een beetje hetzelfde als het 'Hoe heet dit liedje' topic, alleen dan met fonts. Als je het antwoordt weet, probeer dan ook een download link te geven ;)

Hoe installeer ik een Font

Allereerst downloaden en meestal even uitpakken met Winrar. Als je dan het (meestal) TT bestand hebt, kopieër/knip het dan naar de map Windows --> en dan in fonts. Als het goed is heb je hem nu :)

Geplaatst:

Hey Koen !

Leuk initiatief, en ik denk dat veel mensen er wat aan hebben. Ik denk echter wel dat je dit topic beter in het Graphics gedeelte van het forum kan posten, of in Software Talk, aangezien daar meer mensen naar dit onderwerp zullen zoeken dan in het programmeren forum. :) Ik denk dat een moderator dit wel verplaatst maar anders kun je er altijd zelf eentje PM'en.

Geplaatst:
Hey Koen !

Leuk initiatief, en ik denk dat veel mensen er wat aan hebben. Ik denk echter wel dat je dit topic beter in het Graphics gedeelte van het forum kan posten, of in Software Talk, aangezien daar meer mensen naar dit onderwerp zullen zoeken dan in het programmeren forum. :) Ik denk dat een moderator dit wel verplaatst maar anders kun je er altijd zelf eentje PM'en.

Daar twijfelde ik idd over. Dankje :) In het Software dan maar.

Geplaatst:

Toen ik dit topic zag moest ik direkt aan deze site denken:

WhatTheFont

Hier kan je een afbeelding met tekst op ingeven en de site zoekt uit welk lettertype het is en geeft er een download link bij dacht ik (wel betalend vrees ik :engel: ) Volgens mij kan dit ook wel handig zijn in dit topic :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...