tostiman123 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Hallo, ik ben net nieuw hier en speel nog niet erg lang GTA... Ik heb het nu uitgespeeld maar ik ben op zoek naar een garage waar je auto's kan tunen en/of opslaan. Ik wil dus graag weten waar zo'n garage is Alvast Bedankt Reageren
kevin software Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 er zijn zoveel plekjes waar je kan tune kijk maar eens op www.wikigta.nl Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Aanvulling op hierboven: Zie >>Dit topic<< Daar staan ook wat en waar je kan tunen, daar alleen waar... Bewerkt: 17 januari 2007 door VWO-er Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Hallo, ik ben net nieuw hier en speel nog niet erg lang GTA...Ik heb het nu uitgespeeld maar ik ben op zoek naar een garage waar je auto's kan tunen en/of opslaan. Ik wil dus graag weten waar zo'n garage is Alvast Bedankt Hey welkom op het forum Er zijn 3 soort tuneshops in San Andreas, namelijk Transfender, Loco Low Co. en Wheel Arch Angels. Transfender en Loco Low Co zijn open na de missie Cesar Vialpando. Voor Wheel Arch Angels moet je wat langer wachten, die gaat namelijk open nadat je Zeroing In hebt gehaald (missie in San Fierro) Daar zal je dus nog even voor moeten wachten. Op dit kaartje kun je zien waar zich een tuneshop bevind. Er zijn dus 2 in Los Santos, 2 in San Fierro en 1 in Las Venturas. Wanneer je een savehuis koopt zit daar vaak een garage bij, dus daar kan je dan je getunde of gewoone auto's inzetten. Ze blijven daar daan ook gewoon bewaard. (niet bij elk savehuis is een garage) Veel plezier! EDIT: In de link die VWO'er je gaf heb ik al uitgelegd waar je welke auto kunt tunen, kijk daar dus ook nog even EDIT 2: @Koen729 je hebt gelijk, ik heb iets te snel getypt en ben hem daardoor vergeten. Bewerkt: 17 januari 2007 door Typhoon Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Hallo, ik ben net nieuw hier en speel nog niet erg lang GTA... Ik heb het nu uitgespeeld maar ik ben op zoek naar een garage waar je auto's kan tunen en/of opslaan. Ik wil dus graag weten waar zo'n garage is Alvast Bedankt Hey welkom op het forum Er zijn 3 soort tuneshops in San Andreas, namelijk Transfender, Loco Low Co. en Wheel Arch Angels. Transfender en Loco Low Co zijn open na de missie Cesar Vialpando. Voor Wheel Arch Angels moet je wat langer wachten, die gaat namelijk open nadat je Zeroing In hebt gehaald (missie in San Fierro) Daar zal je dus nog even voor moeten wachten. Op dit kaartje kun je zien waar zich een tuneshop bevind. Er zijn dus 2 in Los Santos, 1 in San Fierro en 1 in Las Venturas. Wanneer je een savehuis koopt zit daar vaak een garage bij, dus daar kan je dan je getunde of gewoone auto's inzetten. Ze blijven daar daan ook gewoon bewaard. (niet bij elk savehuis is een garage) Veel plezier! EDIT: In de link die VWO'er je gaf heb ik al uitgelegd waar je welke auto kunt tunen, kijk daar dus ook nog even Even zeuren: er zijn er 2 in SF, Transfender en Wheels Arch Angel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.