Jump to content

Mozilla FireFox

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik iets download komt de download manager niet meer in beeld, de functie staat echter wel aan, Met ctrl j verschijnt het scherm wel maar er worden dan geen downloads afgebeeld. Kan iemand me ff uit de brand helpen ? :)

Geplaatst: (bewerkt)
Als ik iets download komt de download manager niet meer in beeld, de functie staat echter wel aan, Met ctrl j verschijnt het scherm wel maar er worden dan geen downloads afgebeeld. Kan iemand me ff uit de brand helpen ? :)

Ik weet niet percies of ik je goed begrijp maar ik neem aan dat je onder het Downloaden wel ziet dat hij bezig is maar dat na het downloaden het schermpje weer leeg is?

Volgensmij is dit makkelijk op te lossen door naar Extra > Opties > Privacy te gaan en dan Downloadgeschiedenis onthouden te selecteren.

Als het download scherm niet meteen geopend wordt als je gaat downloaden moet je naar Algemeen gaan en dan Downloadbeheer tonen tijdens het downloaden van een bestand aanvinken.

Sluit natuurlijk het Opties scherm af met Ok i.pv. X

Mijn excusses als dit niet is wat je zocht

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Wel wat ik zocht opties werken alleen beide niet.

Reinstallen misschien de oplossing ?, hoe behoud ik mijn bladwijzers, en eventuele opgeslagen wachtwoorden...

Geplaatst:

Ik zou niet weten hoe je je probleem kan oplossen, maar misschien kan je het omzeilen, met nog positieve gevolgen ook. Wat ik voor ogen heb is een Downloadmanager, die gewoon vanuit FireFox werkt. Het werkt precies hetzelfde als de standaard download venster, alleen gaat het nu een stukkie sneller (haalt ongeveer het maximale uit je verbinding). Alhier kan je de add-on vinden, ik neem aan dat je er verder wel raad mee weet.

Nadat je 'm geïnstalleerd hebt en op een download link drukt, zie je een iets afwijkend venstertje te zien dan je gewend bent:

post-48858-1169060330.png

Als je Dtaoneclick indrukt, begint het meteen te downloaden in opnieuw een ander scherm, die anders is dan de standaard, die het bij jou dus niet doet.

Als dit ook niet werkt, heb ik nog een linkje voor je hoe de bookmarks worden opgeslagen:

klik

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...