Jump to content

gebieden veroveren

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een stuk wil veroveren doet hij niks ik schiet iedere gang member neer maar er gebeurd niks .

je mag slotje doen als dit al bestaat.

ik kon het niet vinden.

en ja ik heb alle missies gedaan :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is alleen mogen lijk tussen de bepaalde missie's en na het uitspelen van de storyline.

Misschien is dit je probleem.

Gebieden overnemen is mogenlijk vanaf de missie Dobermann tot aan de missie The green Sabre.

En ook nadat je de storyline hebt uitgespeeld(buiten de zero en the heist missie's)

Zie ook WikiGTA.

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:
als ik een stuk wil veroveren doet hij niks ik schiet iedere gang member neer maar er gebeurd niks .

ik kon het niet vinden.

Let je er wel op dat je in het ganggebied moet zijn als je de gangleden neerschiet? Overigens moet je minimaal 3 leden neerschieten voordat je een war kan schieten, het kan ook zijn dat dit er meer moeten zijn. Een andere optie kan zijn dat je misschien mods gebt geïnstaleerd. Ik heb namelijk eens iemand gehad die ook geen gangwar kon starten, ongeacht hoeveel leden hij neerschoot. De oorzaak ervan weet ik nog steeds niet.

Geplaatst:
Dit is alleen mogen lijk tussen de bepaalde missie's en na het uitspelen van de storyline.

Misschien is dit je probleem.

Ik edit zo tussen welke missie' het mogenlijk is als ik da kan vinden.

Boris H.

heb al uitgespeeld :puh:

ik kon het niet vinden.

Let je er wel op dat je in het ganggebied moet zijn als je de gangleden neerschiet? Overigens moet je minimaal 3 leden neerschieten voordat je een war kan schieten, het kan ook zijn dat dit er meer moeten zijn. Een andere optie kan zijn dat je misschien mods gebt geïnstaleerd. Ik heb namelijk eens iemand gehad die ook geen gangwar kon starten, ongeacht hoeveel leden hij neerschoot. De oorzaak ervan weet ik nog steeds niet.

ten eerste mods gebruik ik niet en ik kil er zoveel en begint niet :S

>>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Misschien kill je ze niet snel genoeg na elkaar?

Je moet ze wel met een geweer(dus niet overrijden o.i.d.) killen en niet te lang na elkaar.

Trouwens welkom op het Forum! maar je mag niet dubbelposten(2 post's onder elkaar plaatsen) Hiervoor heb je de edit knop om je bericht te bewerken. ;)

Boris H.

Geplaatst:

Probeer een groepje te vinden en schiet ze in 1x dood. Verder zou ik het ook niet weten.

@Matthijs, ik heb me save die ik daar dezelfde dag had gepost weer gedownload en nu is alles oke. Ik heb met heel weinig moeite een aanval op El Corona (dat vielen ze altijd aan) neergemaaid en volgens mij is het nu over. Laten we het hopen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...