ken9 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 wat is dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fre Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Dit zijn een soort zijmissies die je in de vorm van van 30 blipjes met een doodshoofd in de stad verspreid vindt. Ze zijn meestal wat verstopt op daken of achter muurtjes enz. Als je in het icoontje loopt start de missie en is het de bedoeling om binnen de tijd een bepaald aantal peds of gang members te doden of autos te doen ontploffen. Hiervoor krijg je één wapen dat je de hele tijd moet gebruiken. Voor een kaartje met de vindplaatsen, kijk even op WikiGTA Veel succes! Fre Bewerkt: 17 januari 2007 door Fre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2007 Rampages zijn een bepaald soort collectables, waarvoor je een soort van opdrachtje moet doen. Je herkent ze aan het skelettenhoofd in het blipje. Ze zitten altijd verstopt, sommige zijn alleen bereikbaar per helikopter. De rampages bestaan al erg lang, en ik elke GTA krijg je een andere bonus als je ze allemaal voltooid. Als je eenmaal bent begonnen met een rampage moet je een soort tactiek hebben, meestal red je het niet door over straat te lopen en wat auto's te opblazen of mensen te vermoorden. Als je eenmaal weet hoe een rampage moet kan je hem vrij simpel halen. De reward per rampage is een geld bedrag, dit loopt steeds op. Bij je eerste rampages is het bijvoorbeeld $50, en bij de 5e is het $500 en bij de laatste $10000. Ook krijg je een bepaalde bonus voor het voltooien van alle rampages zoals ik net al zei. Als je moeite hebt met de rampages raad ik je aan om met volle armor en health te beginnen, en desnoods een aantal zijmissies te voltooien voor meer armor of health. Voor de vindplaatsen kan je Wikigta raadplegen, zoals hierboven al gezegt wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.