Jump to content

gratis host

Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb zelf een video tutorial gemaakt over rockstar custom tracks. Weet er iemand een gratis host waar ik em op kan zetten? Youtube en Google video gaan niet, omdat de kwaliteit dan zo slecht is, dat je er niets van kunt lezen. De video is 8.6 mb, gecomprimeerd 8.1. Het liefst heb ik een site waar ik em gewoon in kan zetten, zoals hier de gallerij.

Alvast bedankt,

Instanity Prawn Boy.

Geplaatst:
Hoi,

Ik heb zelf een video tutorial gemaakt over rockstar custom tracks. Weet er iemand een gratis host waar ik em op kan zetten? Youtube en Google video gaan niet, omdat de kwaliteit dan zo slecht is, dat je er niets van kunt lezen. De video is 8.6 mb, gecomprimeerd 8.1. Het liefst heb ik een site waar ik em gewoon in kan zetten, zoals hier de gallerij.

Alvast bedankt,

Instanity Prawn Boy.

Bij youtube wordt de kwaliteit een beetje slechter, bij google video blijft de video onaangepast. Ik snap je probleem niet echt, maar probeer www.metacafe.com eens. :sigaar:

Geplaatst:
Bij youtube wordt de kwaliteit een beetje slechter, bij google video blijft de video onaangepast. Ik snap je probleem niet echt, maar probeer www.metacafe.com eens. :sigaar:
Ik heb het eigenlijk meer over de resolutie. Die is 567 bij 720 pixels. Ik had em al ge-upload naar google video (hier). Dat is trouwens niet de goede versie. Als je kijkt, zie je wel wat ik bedoel. En mijn probleem is dat ik het op deze site wil posten, maar geen host heb.
Geplaatst:

Misschien een hele moeilijke manier dna maar :) Maak eens een site op www.freewebs.com. Je kan dan op je pagina een video zetten. Misschien kan dat pas als je een week lid bent, dat weet ik niet meer.

Geplaatst:

Weet niemand hoe ik dit kan doen? Ik wil een host hebben van minimaal 10mb zodat ik een fimpje hier op het forum kan zetten. Het moet natuurlijk wel gratis zijn, een maximale file grootte van meer dan 10mb en ik moet kunnen uploaden via FTP.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je filmpje onder de 200mb is zal ik voor awardspace.com gaan, 5gig dataverkeer.

Als je filmpje groter is dan 200mb en je het maar een paar mensen hoeft te laten zien is fileupyours.com handig, ongelimiteerd upload maar helaas maar 500mb dataverkeer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...