Jump to content

waar kan je de police maverick vinden

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi wat vindt jij van de bandito?

En die police maverick op welk bureau staatie in los santos op de market dat kan eigenlijk niet want daar staat geen grote H plz help mij

>>> Door Dutchy3010: Van "geef je cijfer"-topics zijn er genoeg. Daarom topictitel veranderd en beperken tot de tweede vraag.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

De police Maverick staat idd op een politie bureau

Zie deze site: Wikigta

In Los Santos staat hij. zie dat rode stipje.

Bewerkt: door jovu123
Geplaatst:

De bandito vind ik ook super hoor :*D En de Police Maverick spawned niet altijd daar op het dak, dan moet je even een rondje lopen ofzo.

Geplaatst:
De bandito vind ik ook super hoor :*D En de Police Maverick spawned niet altijd daar op het dak, dan moet je even een rondje lopen ofzo.

IK bedoel op het lspd staat geen grote h is het in de market want je heb daar op het dak ook geen plek

Geplaatst:

IK bedoel op het lspd staat geen grote h is het in de market want je heb daar op het dak ook geen plek

Klopt. Het vreemde aan die helicopter pakken is, dat je eigenlijk al een helicopter nodig hebt om hem te pakken. je kunt namelijk niet op het dak komen. er staat inderdaad geen H, want hij staat gewoon op het dak.

Geplaatst:
Klopt. Het vreemde aan die helicopter pakken is, dat je eigenlijk al een helicopter nodig hebt om hem te pakken. je kunt namelijk niet op het dak komen. er staat inderdaad geen H, want hij staat gewoon op het dak.

Niet helemaal juist, naast het LSPD HQ loopt namelijk een snelweg, en van daar af kun je (met wat moeite) naar dat dak springen.

Geplaatst:

Je kunt ook een vliegtuig en prarchute stelen, boven het dak vliegen, uit het vliegtuig springen en op het dak landen

Na al de mooie antwoorden van mijn mede forumgenoten wil ik je dit nog even nog zeggen:

-je kan ook met een jetpack op het dak landen

-soms spawt die op het dak en soms weer niet dus probeer dan even later terug te komen

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:
Na al de mooie antwoorden van mijn mede forumgenoten wil ik je dit nog even nog zeggen:

-soms spawt die op het dak en soms weer niet dus probeer dan even later terug te komen

Vind je dit nou echt zo'n nuttige toevoeging? Het is nu wel duidelijk hoe je de Police Maverick kunt vinden en hoe je hem kunt bereiken. Aangezien alle antwoorden van de topicstarter nu wel duidelijk zijn, stel ik voor om dit topic te laten rusten. Alleen als je nog graag iets kwijt wilt over de Police Maverick, bijvoorbeeld in de vorm van een vraag, kun je die hier natuurlijk wel stellen. Als ik nog meer onnodige reacties tegenkom als deze sluit ik het topic meteen, en kunnen er consequenties volgen..

P.S. Deze post is niet alleen gericht op MASTERMIND, maar gewoon in het algemeen. ;)

Geplaatst:

Vind je dit nou echt zo'n nuttige toevoeging? Het is nu wel duidelijk hoe je de Police Maverick kunt vinden en hoe je hem kunt bereiken. Aangezien alle antwoorden van de topicstarter nu wel duidelijk zijn, stel ik voor om dit topic te laten rusten. Alleen als je nog graag iets kwijt wilt over de Police Maverick, bijvoorbeeld in de vorm van een vraag, kun je die hier natuurlijk wel stellen. Als ik nog meer onnodige reacties tegenkom als deze sluit ik het topic meteen, en kunnen er consequenties volgen..

P.S. Deze post is niet alleen gericht op MASTERMIND, maar gewoon in het algemeen. ;)

Sorry Bling Excuses het ging per ongeluk

>>> Door Bling: Moest je nou echt een topic hiervoor bumpen? Je had mij dit ook over PB kunnen zeggen ;). Was mijn eenalaatste zin in bovenstaande post niet duidelijk genoeg? Voortaan dit soort onzinposts vermijden aub. <<<

wat is een bandito?

is er een plaatje van ofzo

ik heb op wikigta gezocht, maar daar kon ik het niet vinden...

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:
ik heb op wikigta gezocht, maar daar kon ik het niet vinden...

Hij staat wel degelijk op WikiGTA. De Bandito is een voertuig, die voorkomt in San Andreas. Zie hier de pagina van WikiGTA over dit voertuig, en hier zie je een kaartje waarop de exacte vindplaatsen staan vermeld van dit voertuig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...