Little smoke gta sa Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Heej jo kan iemand me vertellen waar je alle import tuners kan tunen zoals de jester de sultan enz,enz?het liefst ook een kaartje erbij Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Heej jo kan iemand me vertellen waar je alle import tuners kan tunen zoals de jester de sultan enz,enz?het liefst ook een kaartje erbij Je bedoeld de streetracers, deze wagens kun je bij Wheel Arch Angels tunen, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats, San Fierro. Hij zal vrijkomen nadat je de missie Zeroing In hebt gehaald. Hier een kaartje: Je kunt er 6 auto's tunen, namelijk deze: •Sultan •Elegy •Uranus •Flash •Jester •Stratum Veel plezier met tunen Reageren
Ophion Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Hmm, eerst maar even de zoek functie gebruiken : Klik op zoeken. Vooruit : Forum Aah typhoon was me weer voor xD Bewerkt: 17 januari 2007 door jovu123 Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Streetracers kan je tunen in de Wheel Arch Angels in het westen van San Fierro, je moet Back To School, Yay-Ka-Boom-Boom en Zeroing In hebben gedaan voor de garage open gaat. Meer informatie: De Zoekfunctie (handig hè! ) Wikigta *Edit*: Vreemd, toen ik begon te typen zou ik gezworen hebben dat er niemand in dit topic was behalve ik ... Bewerkt: 17 januari 2007 door Big Boss Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Hmm, eerst maar even de zoek functie gebruiken : Klik op zoeken.Vooruit : Forum Aah typhoon was me weer voor xD Sorry weer is een eikel geweest sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.