robinho123 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 kan iemand me helpen met die missie van og log met als je iemand moet achtervolgen met een moter ik val steeds van me moter moet je goeie bike skills hebben ofzo? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) kan iemand me helpen met die missie van og logmet als je iemand moet achtervolgen met een moter ik val steeds van me moter moet je goeie bike skills hebben ofzo? Dat vond ik eerst ook altijd een moeilijke missie, maar hij valt eigenlijk best mee. Ik begin maar met de bikeskill. Hoe meer bikeskill je hebt hoe minder kans je hebt om van je moter af te vallen, dus hoe meer bikeskill hoe beter! Bikeskill is makkelijk te verkrijgen door gewoon lekker te gaan rijden. Tijdens de achtervolging moet je niet schieten gaan, focus je gewoon op de achtervolging, als je hem probeerd te raken word het alleen maar moeilijker en het heeft geen zin. Daarnaast kan je Freddy's sporen goed zien, wanneer je hem even kwijt bent kijk je even naar de weg en zie je zijn spoor lopen. Er zijn niet heel veel tips voor deze missie, maar blijf gewoon rustig, concentreer je goed rem goed voor bochten. Dat laatste is er belangrijk, wanneer je door een stijl weggetje moet, raad ik je eerst aan om even goed te remmen, dit hoeft niet met de handrem het kan ook met de gewone rem. Ook heb ik nog een kleine alternatieve route voor je, ongeveer in het midden van de achtervolging zal je de snelweg opgaan, maar het is makkelijker om deze te mijden. Je rijdt onder de snelweg door en je kan hem een stukje verderop gewoon opwachten. Het heeft geen zin om aftestappen en met een bazooka of iets dergelijks op hem te gaan knallen, ga een beetje geschuild staan zodat hij je niet raakt. Dit is even een moment voor jou om een rustpauze te nemen, je wacht gewoon tot Freddy weer komt. Ik heb even snel een kaartje gemaakt, hij is niet heel mooi maar wel handig: Legenda: - Groen: normale route - Rood: alternative route 1 (deze gebruik ik meestal) - Geel: alternative route 2 (deze kan je ook gebruiken maar heel misschien ga je dan te ver bij Freddy weg waardoor je Mission Failed krijgt. - Bij het zwarte blokje zal Freddy de normale weg weer opkomen. Bewerkt: 18 januari 2007 door Typhoon Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Je vijand vlucht weg op een motor. Je hoeft niet al te snel zijn, want Freddy blijft wachten op bepaalde punten, dus als je valt is dat niet zo'n probleem. Degene die achterop zit schiet op Freddy, en jij kan zelf ook drive-by's doen, maar dat is helemaal niet nodig. Je kunt ook wachten tot Freddy gaat schuilen bij een groepje Vagos, die je moet doden. Freddy ook. Tips: - Zorg voor een goede Bikeskill, dan val je minder snel. - Rijd niet gewoon over de weg, rijdt over de lijnen e.d. Daar heb je minder last van het verkeer! - Je kunt rustig blijven rijden. Niet te snel, want dan heb je een grote kans om te vallen. - Als je cheat, kan je de cheat gebruiken voor weinig verkeer: GHOSTTOWN, dat betekent dus ook minder kans op vallen door de auto’s e.d. Als het echt niet lukt, en je hebt SA voor op de pc, kan je hier je savegame plaatsen! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) Je moet hem in het begin niet volgen door die steegjes, je moet meteen op die "verhoging" gaan (op die brug waar die gast ook over gaat). Daar moet je op hem wachten, anders ga je te ver weg van hem en dan faal je. Als hij langskomt moet je hem rustig volgen, maar probeer snel te blijven en vooral aan de zijkant van de weg rijden (om de auto's te ontwijken). Op de snelweg moet je vooral aan de rechterkant van de verkeerde kant van de weg rijden, om niet tegen lantaarnpalen op te knallen (dan vlieg je van de snelweg af). Wanneer hij de afslag neemt, moet je oversteken. Hij gaat ook een keer in dat BMX-park, maar volg hem niet in die "half pipe", of die empty pool zoals dat heet. Rijdt er gewoon omheen, en volg hem de snelweg op. De rest moet je weer gewoon rustig blijven zoals ik al eerder heb beschreven. Op het einde moet je hem en zijn vrienden afknallen. Dan nog even OG Loc naar de burger shot brengen en Mission past! EDIT: Net even te laat. Maar wel wat andere info! Bewerkt: 17 januari 2007 door MartyCeha Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hoe moet ik bikeskill krijge ik ben nu al een dikke uur aant rijden met een moter maar er gaat weinig bij kan je door stunts ofzo niet sneller skill krijgen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 hoe moet ik bikeskill krijge ik ben nu al een dikke uur aant rijden met een moter maar er gaat weinig bijkan je door stunts ofzo niet sneller skill krijgen Bikeskill krijg je gewoon door er op rond te rijden, daar hoort stunten ook bij. Het duurt vrij lang voordat je er wat bij krijgt, eigenlijk verloren tijd. Je hebt overigens haast helemaal geen bike-skill nodig. Sterker nog, het hoeft helemaal niet. Als jij je gewoon focust op Freddy en zijn route moet het een gebakken eitje zijn. Als je steeds van je motor knalt door dingen op de route; zoals een fiets in een steegje dan raad ik je aan de route zelf even te verkennen. Zo weet je wat er gaat komen, en ben je voorbereid. Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 kan je niet gwoon op t begin afstappen als hij nog wacht en afknallen:P Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 kan je niet gwoon op t begin afstappen als hij nog wacht en afknallen:P Nee, zodra jij dichterbij komt rijdt hij weg. Hij zal ook op jou wachten als jij gevallen bent. Dit omdat het waarschijnlijk één van de eerste missies is, ik weet niet of je een 'Mission Failed' krijgt als je te ver achter raakt, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Uiteindelijk zal Freddy een keer afstappen en kan je hem wel zo neerknallen, je moet hem dus niet van zijn motor schieten want dat is onbegonnen werk. Reageren
robinho123 Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 oke dan tog maar ff proberen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 hoe moet ik bikeskill krijge ik ben nu al een dikke uur aant rijden met een moter maar er gaat weinig bijkan je door stunts ofzo niet sneller skill krijgen Je bikeskill gaat sneller omhoog als je wheelies, stoppies en sprongen maakt, ik gebruik altijd de Unique Jumps (<- kaartje met U.J.'s op wiki) omdat die behalve skill ook geld opleveren, Unique Jumps zijn niet nodig voor de 100% score maar wel leuk om te doen. succes P.S. Als je de Unique Jumps gaat doen raad ik je aan om te wachten met #13 tot na de missie The Green Sabre omdat je dan een 4 sterren-wanted-level krijgt omdat je nog niet in San Fierro mag komen. Reageren
niely007 Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 hoe moet ik bikeskill krijge ik ben nu al een dikke uur aant rijden met een moter maar er gaat weinig bijkan je door stunts ofzo niet sneller skill krijgen Je bikeskill gaat sneller omhoog als je wheelies, stoppies en sprongen maakt, ik gebruik altijd de Unique Jumps (<- kaartje met U.J.'s op wiki) omdat die behalve skill ook geld opleveren, Unique Jumps zijn niet nodig voor de 100% score maar wel leuk om te doen. succes P.S. Als je de Unique Jumps gaat doen raad ik je aan om te wachten met #13 tot na de missie The Green Sabre omdat je dan een 4 sterren-wanted-level krijgt omdat je nog niet in San Fierro mag komen. gebruik cheat als het voor pc is NATURALTALENT dan heb je maximum bikeskill gebruik deze cheat enkele keren na elkaar dan weet je zekker dat je het maximum hebt voor alle voertuigen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Vanwege mijn vaardigheden schiet ik altijd op Freddy als hij weggaat. Ik heb een keer meegemaakt dat de motor van freddy in de fik was toen ik de hele tijd op hem bleef schieten voordat dat Freddy de eindpunt bereikte. Dat was echt grappig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.