Arthis Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 soory voor dze domme vraag maar ik zie vaak dat mensen zeggen dat riot cheats schadelijk zijn voor het spel. wat zijn riotcheats. en wat is een trainer?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 soory voor dze domme vraag maar ik zie vaak dat mensen zeggen dat riot cheats schadelijk zijn voor het spel.wat zijn riotcheats. en wat is een trainer?? Een trainer is eigenlijk een cheat progamma, met zo'n progamma kan je bijvoorbeeld auto's laten spawnen of hele andere cheats doen. De cheats die standaar in SA zitten, zitten er meestal ook in. Een trainer is heel handig, je kan een cheat namelijk activeren door een sneltoets, dus bijvoorbeeld Shift-H of Ctrl 1. Daarnaast worden bijveel trainers de cheats niet geteld, waardoor je geen 'cheat melding' krijgt wanneer je wilt saven. Kortom trainers zijn makkelijk en handig. Als je een trainer wilt raad ik je de GTA: San Andreas Crazy Trainer +151 v2.0 aan, deze kan je hier downloaden. Dit is tot nu toe de beste trainer voor San Andreas. Riot betekend eigenlijk 'rel', er zullen dus rellen op treden, iedereen zal elkaar aanvallen. Er zal dus overal gevochten worden, er zullen auto's gestolen worden, huizen worden in de brand gestoken oftewel totale chaos. De cheat is wel even leuk maar word op den duur erg irritant. Als je echt eens wilt zien wat er gebeurd moet je de missie genaamd Riot spelen, hierbij gebeurd precies hetzelfde als bij de cheat. Alleen is het dan voor korte duur, je zal dat effect namelijk de laatste missies hebben daarna is alles weer normaal. Op de pc heet de cheat STATEOFEMERGENCY. Je kan het eens proberen voor de lol, maar save niet! Hopenlijk snap je het nu Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 soory voor dze domme vraag maar ik zie vaak dat mensen zeggen dat riot cheats schadelijk zijn voor het spel.wat zijn riotcheats. en wat is een trainer?? RIOT betekent letterlijk; rel. Zodra je de RIOT cheat invoert krijg je dus rellen. Rellen die je kan vergelijken met de rellen in de 'Return to Los Santos Missies'. Doordat je deze cheat invoert wordt onder andere de missie 'Madd Dogg' onhaalbaar, omdat Madd Dogg daar direct al springt. (Je moet hem namelijk opvangen met een wagen.) De cheat zelf is heel erg schadelijk, nadat je hem ingevoerd en gesaved hebt is je savegame grof gezegd waardeloos geworden. Je moet dan een nieuwe beginnen, wil je verder in de stroyline. Een trainer is hetzelfde als een cheat. Bij een cheat moet je met meerdere tekens de cheat invoeren. Met een trainer kan dit met een druk op de knop. De uitwerking is hetzelfde, een cheat kost alleen wat meer tijd. Overigens zitten er bij een trainer vaak extra functies zoals; een carspawner. Reageren
Arthis Geplaatst: 17 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 heel erg bedankt allebei ik dacht : straks doe ik nog zo'n riot cheat en kom ik niet verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.