TL rich Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik probeer diverse mogelijkheden , hier wilde ik een 'Miami' feeling weergeven , het goede leven zeg maar ! groet. Reageren
.Antonio Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Opzich best mooie signature. Alleen een beetje rommelig. Als ik goed kijk heb je een stock gebruikt en daar nog wat renders over heen gedaan? Ik zie 2 auto's, een man met een vrouw erin en je naam. Je hebt goed kleur gebruikt, gewoon een beetje zwart-wit achtig. Je had nog wel wat meer kunnen doen aan je text. Je hebt een font gekozen (geen lelijk font) en gewoon neergezet. Je kon het misschien op het nummerbord van die auto doen ofzo. 69% - Je sig is een beetje rommelig. Je hebt er misschien iets te veel ingezet. Reageren
TL rich Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Bedankt voor je reactie , ik denk idd , te veel gebruikt , ben nog een beginner dus met je kritiek ga ik zeker aan de slag ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.