TL rich Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 (bewerkt) ik vermoed dat de banner te groot is... ik weet niet hoe ik de post dien te deleten excuus , is nu dus niet meer nodig ! bedankt voor de tips mensen , aardig... Deze 2 banners heb ik vorige week gemaakt voor een bevriende klan , gelieve laten weten wat jullie ervan vinden ! Groet. Bewerkt: 18 januari 2007 door TL rich Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Een post deleten kan pas als je Superlid of hoger bent. Maargoed, je kan ook je plaatje met www.imageshack.us hosten en dan de link geven Reageren
Rullez Geplaatst: 18 januari 2007 Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 (bewerkt) Of wat je mischien ook kan doen is hem Uploaden om het forum. [screen maak ik zo wel] http://img340.imageshack.us/img340/1329/screenforumcy8.png >>> Door RonaldVC: Screen is ietwat te groot, maximaal 640x480 pxl is toegestaan voor afbeeldingen. Vandaar veranderd in een link..<<< Bewerkt: 18 januari 2007 door RonaldVC Reageren
TL rich Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2007 Bedankt voor de tips allemaal , heeft gewerkt . zie bovenste post ! Groet Reageren
TL rich Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ik weet dat het eerst even fout ging met posten , maar ze staan er nu toch echt... wat zijn de reacties ? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ik vind je 'banners' heel erg mooi. De eerste is voor mij de mooiste. Die render(s) zijn erg mooi, en de achtergrond past er echt bij. Alleen kun je ze misschien een 1 px stroke omdoen PS: Zie de post van Froodooo hoe een stroke toe te voegen Bewerkt: 20 januari 2007 door -YokoZumi- Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Reageren of reageerd er bijna niemand op je topic, bumb je topic dan pas na 1 dag, dus niet na een paar uur. Geduld wordt wel op prijs gesteld.. Hij overtreed dus niks om te mogen ''dubbelposten'' Je eerste signature: Plus punten Je hebt veel effecten gebruikt en een bijpassend font (lettertypen) kwa kleur, de ridders zijn er mooi ingeblend. Min punten Je achtergrond is naar mijn mening té druk, het was rustiger en mooier overgekomen als je een rustigere background had genomen. Het loopt dus een beetje doorelkaar. Je font heeft wel een bijpassende kleur maar staat wat té ver naar achteren je had het beter gewoon recht kunnen neer zetten (horizontaal) Conclusie: Eerste indruk: 7.5 Render(s): 7.8 Background: 6.5 Effecten: 7.5 Font: 6.0 Eindcijfer: 7.1 Je tweede signature: Plus punten Ook bij deze sig heb je de render er mooi ingeblend. Verder heb je leuke effecten gebruikt. Min punten Net zoals bij je eerste sig is de kleur wel weer bijpassend maar het soort ''font'' lettertypen past er niet echt bij.. Ik heb even op dafont.com gekeken bij ''kings'' en zag hier wel een paar leuke fontjes om te gebruiken: dafont.com/Knights. Over je background, je hebt een rood zachte kleur gebruikt die niet echt past bij je render, je had beter een wat ''donkerde'' kleur kunnen toepassen. Conclusie Eerste indruk: 7.0 Render: 7.6 Background: 6.5 Effecten: 7.0 Font: 6.0 Eindcijfer: 6.8 Global Reageren
TL rich Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Beide bedankt voor jullie reacties , ik zal beide zeker meenemen in mijn komende sigs / banners ! Groet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.